سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آب به روستاهای تربت‌جام رسید

فرماندار تربت‌جام گفت: هزار و ۱۰۰ نفر از جمعیت روستایی این شهرستان تا پایان شهریور امسال از آب تانکری بی‌نیاز می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی حمیدی فرماندار تربت‌جام در بازدید از روند ساخت مجتمع سمسرا بخش نصرآباد شهرستان تربت‌جام گفت: فرماندار تربت‌جام گفت: هزار و ۱۰۰ نفر از جمعیت روستایی این شهرستان تا پایان شهریور امسال از آب تانکری بی‌نیاز می‌شوند، این تعداد جمعیت در هفت روستای شهرستان ساکن هستند.

او  از آغاز ساخت مجتمع آبرسانی سمسرا با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی خبر داد و افزود: فاز نخست این پروژه با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی خرداد امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار تربت‌جام با اشاره به اینکه اکنون آب شرب این روستا‌ها از طریق تانکر سیار تامین می‌شود، بیان کرد: با تکمیل این پروژه ۳۰۰ خانوار با جمعیت هزار و ۱۰۰ نفر حداکثر تا پایان شهریور امسال  از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.


بیشتربخوانید



حمیدی این پروژه را شامل ۲۵ کیلومترلوله گذاری خط انتقال و شبکه توزیع، راه اندازی چهار باب مخزن ذخیره آب، دو باب ایستگاه پمپاژ، هفت مورد حصارکشی تاسیسات، سه باب اتاق کلرزن، ۴۵ باب حوضچه خط انتقال شبکه توزیع و اجرای ۵۰۰ متر شبکه به دو پست برق اعلام و بیان کرد: در حال حاضر ۲۸ روستا با ۱۰ هزار خانوار و بیش از ۳۵ هزار نفر جمعیت در بخش نصرآباد تحت پوشش خدمات امور آب و فاضلاب شهرستان تربت‌جام قرار دارند.


انتهای پیام//س. ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.