سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بزرگترین طرح نوسازی مسکن آذربایجان غربی در بافت فرسوده شهری ارومیه

تفاهم نامه باز آفرینی مجتمع مسکونی ۵۰۰ دستگاه ارومیه به امضا رسید.

سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در خصوص این تفاهم‌نامه تصریح کرد: تفاهم نامه باز آفرینی مجتمع مسکونی ۵۰۰ دستگاه ارومیه به منظور ایجاد توانمندسازی ساکنان و تجدید حیات شهری در محلات هدف بازآفرینی بین اداره  کل راه و شهرسازی استان و شرکت مجری مبادله شد.

او با بیان اینکه این اقدام مشترک برای خلق فضای جدید شهری در یک بافت فرسوده و تحرک‌بخشی تولید مسکن برای نخستین‌بار انجام می‌شود، ادامه داد: پیش‌بینی شده یک هزار و ١۴٠ واحد مسکونی به همراه واحد‌های تجاری خدماتی و اداری در این مجتمع احداث شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تصریح کرد: براساس این تفاهم‌نامه همکاری مشترک، مجتمع مسکونی شهید باهنر ارومیه با مساحت عرصه ۴۵ هزار مترمربع بازسازی و نوسازی می‌شود.

به کارگیری پروژه‌های محرک توسعه و ارائه یک نمونه منطبق بر اصول معماری ایرانی اسلامی و بومی، تحول در بافت ناکارآمد با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، افزایش توان اجتماعی ساکنان، پایدارسازی و ارتقای کیفیت سکونت با بهره گیری از فناوری‌های نوین از مهمترین اهداف توافق‌نامه تبیین شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.