سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روسیه تحریم نظامیان میانمار را رد کرد

روسیه هرگونه ایده تحریم علیه نظامیان میانمار را رد کرد و تحریم‌ها را ناکارآمد دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، روسیه سه شنبه هرگونه ایده تحریم علیه نظامیان میانمار را رد کرد و این تحریم‌ها را ناکارآمد دانست و تاکید کرد این تحریم‌ها حتی موجب جنگ داخلی گسترده در این کشور می‌شود که صحنه فشار‌های خونین است.

وزارت امور خارجه روسیه در مطلبی در خبرگزاری اینترفاکس اعلام کرد در اوضاع کنونی میانمار حرکت به سوی تهدیدات و فشارها، از جمله به کارگیری تحریم‌ها علیه مقامات کنونی بی فایده و به شدت خطرناک است.

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد این اقدامات اجباری خودسرانه ناکارآمد هستند و تاثیر بی ثبات کننده بر نظام روابط بین الملل دارد.

مسکو با تاکید بر اینکه تحریم‌ها مردم میانمار را به سوی جنگ داخلی گسترده سوق می‌دهد از تمایل خود برای ادامه همکاری نظامی با نظامیان میانمار خبر داد.

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد رویداد‌های کنونی را از نزدیک دنبال می‌کند و آن‌ها را در همکاری آینده مدنظر قرار خواهد داد.

چین هم هفته گذشته هرگونه ایده تحریم علیه نظامیان میانمار را که آنگ سان سوچی، رهبر سابق این کشور را برکنار و دستگیر کردند رد کرد.

دست کم ۵۶۰ غیرنظامی از زمان کودتای نظامی اول فوریه به دست نظامیان کشته شدند، اما احتمالا این آمار بسیار بالاتر است.

اگرچه کرملین اواخر مارس از شمار فزاینده قربانیان غیرنظامی ابراز نگرانی کرد، اما به موازات آن معاون وزیر دفاع خود را به میانمار اعزام کرد. این مقام روسی میانمار را در این موقعیت متحد ضعیفی دانست که مسکو قصد دارد روابط نظامی خود را با آن تقویت کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.