سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام روزانه ۶۰۰ تست سریع کرونا در چهارمحال و بختیاری

روزانه یک هزار و ۲۰۰ تست Pcr و ۶۰۰ تست سریع کرونا در استان چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس تعداد بیماران سرپایی و بستری روزانه در استان، پیش‌بینی می‌شود موج چهارم کرونا تا ۴۰۰ فوتی در استان در پی‌داشته باشد که مردم برای کاهش این موج، همراهی لازم را در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشند.

او، از انجام روزانه یک هزار و ۲۰۰ تست Pcr و ۶۰۰ تست سریع در استان خبر داد و اضافه کرد: حدود ۴۴ درصد این تست‌ها مثبت می‌شود و چنانچه این روند ادامه یابد با کمبود جدی تجهیزات و تخت‌های بیمارستانی مواجه خواهیم شد.

شیرانی اظهار داشت: در اوج موج سوم یک هزار و ۱۹۱ مورد مثبت سرپایی در استان شناسایی شد درحالی که در ۱۷ فروردین که در موج چهارم دو هزار و ۶۶۷ مورد سرپایی گزارش شده است.


بیشتر بخوانید

آمار مبتلایان به کرونا همچنان با رشد چند برابری در حال افزایش است


او ادامه داد: همچنین در مقایسه با هفته منتهی به عید، تعداد بیماران سرپایی در نیمه دوم فروردین پنج برابر و تعداد بیماران بستری سه برابر و تعداد فوتی‌ها دو برابر افزایش داشت.

شیرانی با اشاره به اینکه ۵۰۰ تخت بیمارستانی در استان به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است، افزود: در حال حاضر ۳۰۰ بیمار کرونایی در استان بستری هستند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.