سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۹۳ پرونده تخلف برای مشاغل مزاحم در منطقه ۶ تبریز تشکیل شد

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: پارسال و در راستای اجرای طرح ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده در سطح معابر غرب و شمال غرب شهر تبریز ۱۹۳ پرونده تخلف در این زمینه تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، عالی باف شهردار منطقه ۶ تبریز گفت:پارسال ۱۹۳ پرونده تخلف برای مشاغل مزاحم در منطقه ۶ تبریز تشکیل شد که از این تعداد ۱۴۰ مورد توسط کارشناسان و گشت‌های ویژه منطقه و ۵۳ مورد دیگر از طریق شکایات مردمی شناسایی شد.

او گفت: ۱۴۴ پرونده در کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها اقدام و منتج به صدور رای شد و ۲۲ واحد و کارگاه صنفی مزاحم به محل بلامعارض انتقال یافت.

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: همزمان با اجرای روش‌های ویژه طرح گسترده خدمات محله‌ای توسط عوامل امانی و پیمانی حوزه معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه در راستای ارتقای حقوق شهروندی و به منظور ارتقای بهداشت و سلامت عمومی به ویژه در این ایام کرونایی، عملیات ساماندهی مشاغل مزاحم نیز بر اساس مفاد بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها اجرا می‌شود.

عالی باف افزود: این عملیات با هدف رفع مزاحمت شغلی مشاغل و صنایع دارای آلاینده‌های زیست محیطی در حوزه استحفاظی منطقه ۶ با جمع آوری موارد سد معبر کننده از مقابل این واحد‌ها و سطح پیاده رو‌های معابر و پلمب ۲ واحد صنفی در محدوده جاده تبریز - صوفیان با جدیت ادامه دارد.

او گفت: به منظور پاسخگویی به درخواست و شکواییه‌های واصله تعدادی از شهروندان و تامین آسایش و رفاه حال اهالی، اجرای عملیات ساماندهی واحد‌های صنفی، کارگاه‌ها و صنایع اعم از مصالح فروش و احشام فروش واقع در طرفین جاده آناخاتون اجرا شد.

عالی باف افزود: همچنین عملیات ساماندهی تانکر فروشان، پالت فروشان، چوب فروشان و کانکس فروشان مزاحم در حاشیه جاده تبریز– صوفیان و جاده مایان، مغازه داران و تعمیرگاه‌های خودرو در محدوده رسالت، خطیب، شنب غازان و قراملک که به علت عدم رعایت مقررات و ایجاد آلودگی صوتی و شیمیایی و هدایت پساب‌های صنعتی واحد خود به صورت غیر مجاز به کانال و نهر‌های عمومی، موجب آلودگی محیط زیست و نارضایتی همشهریان شده اند در اولویت امور اجرایی و دستور کار واحد تشخیص مزاحمت حوزه معاونت خدمات شهری و اجرایی این منطقه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.