سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو:

طرح های برق رسانی منطقه ۳ کشور به میزبانی کرمان افتتاح شدند

هزار و ۳۵۸ طرح برق رسانی در منطقه ۳ کشور امروز به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر نیرو به میزبانی کرمان افتتاح شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدوی نیا، مدیر عامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان گفت: در اولین برنامه پویش هر هفته ـ الف ـ ب ـ ایران در سال ۱۴۰۰ که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است، هزار و ۳۵۸ پروژه زیر ساختی توزیع برق با اعتبار ۳ هزار میلیارد و ۹۵۴ میلیون ریال در منطقه ۳ کشور در استان های یزد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان امروز با حضور ویدئو کنفرانسی رضا اردکانیان، وزیر نیرو به میزبانی کرمان افتتاح شدند.

 او افزود: با افتتاح این طرح ها، ۵۲ هزار مشترک و ۷۷ روستا نیز از نعمت برق بهره مند می شوند. 

مهدوی نیا در خصوص پروژه های استان کرمان گفت:  ۸۷۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، یک هزار و ۲۳۰ شبکه فشار ضعیف، تعداد یک هزار و ۳۰۰ پست توزیع به ظرفیت ۱۸۰ مگا آمپر و تعویض یک هزار و ۴۱۰ کیلومتر سیم مسی به شبکه کابل خودنگهدار در این پویش و در منطقه سه شرکت‌های توزیع برق کشور بهره برداری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان گفت: طرح هوشمند سازی مراکز اتفاقات (هما) نیز در حوزه شرکت‌های توزیع برق منطقه سه کشور دست اجرا است که امکان ارتباط دو سویه با مشترکین و رصد و نظارت بر خاموشی‌ها را فراهم می‌سازد.

او افزود: ۲۳۶ پروژه شرکت‌های توزیع برق جنوب و شمال کرمان با مجموع سرمایه گذاری ۱۶۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود که سهم شرکت توزیع برق جنوب کرمان ۱۵۷ پروژه با سرمایه گذاری ۱۰۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و سهم شرکت توزیع برق شمال استان ۷۹ پروژه با سرمایه گذاری ۵۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

سید مصطفی موسوی، معاون عمرانی استانداری کرمان نیز در این مراسم گفت: در حوزه وزارت نیرو خدمات بسیار خوبی در حوزه آب و برق صورت گرفته است.

او افزود: در استان کرمان با برگزاری جلسات مستمر و تلاش های صورت گرفته، سعی شده است هیچ قطعی برقی نداشته باشیم.

انتهای پیام/ م 

برچسب ها: وزیر نیرو ، برق رسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.