سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شروع طرح توسعه شبستان امامزاده هارون الرشید (ع)

 رئیس اوقاف و امور خیریه طالقان گفت: طرح توسعه شبستان امامزاده هارون الرشید (ع) طالقان در اردیبهشت کلید می‌خورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،حجت‌الاسلام و المسلمین نصرالله رزاقی،  رئیس اوقاف و امور خیریه طالقان با بیان این که ۲۸ امامزاده و بقعه متبرکه در شهرستان طالقان وجود دارد، گفت: طرح توسعه آستان مقدس امامزاده هارون الرشید (ع) واقع در روستای جوستان شهرستان طالقان از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ کلید می‌خورد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان طالقان گفت: طبق برآوردهای انجام شده در فاز دوم توسعه شبستان امامزاده، احداث زائر سرا با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد تومان انجام می شود.

رزاقی با بیان این که فاز دوم و سوم طرح توسعه آستان مقدس امامزاده هارون‌الرشید (ع) در سال‌های آتی اجرا می‌شود، گفت: همچنین در فاز سوم فضاسازی امامزاده با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان انجام می‌شود.

او  با بیان این که مساحت امامزاده هارون الرشید (ع) دو هزار متر مربع است، افزود: مجوز توسعه شبستان امامزاده از میراث فرهنگی و سازمان اوقاف و امور خیریه استان البرز گرفته شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان طالقان در بخش دیگری با اشاره به دیگر اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طالقان، گفت: در دوازدهمین مرحله مواسات و همدلی ۸ فروردین مصادف با نیمه شعبان یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به عنوان تبرکات مهدوی در سطح شهرستان طالقان توزیع شد.

 رزاقی با بیان این که بسته‌های معیشتی از محل موقوفات خیرین نیک اندیش تأمین شد، افزود: همچنین در شام ولادت حضرت مهدی (عج) توزیع غذا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در امامزاده هارون الرشید (ع) انجام شد.

انتهای پیام/ر  .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.