سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان چهارمحال و بختیاری:

مشکلی در خصوص تامین گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد

۲ میلیون قطعه مرغ در مرغداری‌های چهارمحال و بختیاری وجود دارد و مشکلی در خصوص تامین این محصول پروتئینی در استان وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سام مردانی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲ میلیون مرغ از جوجه یک روزه تا مرغ آماده کشتار در مرغداری‌های استان وجود دارد و مشکلی در خصوص تامین این محصول پروتئینی در استان وجود ندارد.

او افزود: در اسفندماه پارسال یک میلیون و ۵۰۰ هزار جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان انجام شد و در فروردین‌ماه امسال نیز بخش قابل توجهی جوجه‌ریزی شده به طوری که نیاز روزانه استان به گوشت مرغ تامین است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


مردانی نیاز روزانه استان به گوشت مرغ را ۸۰ تن اعلام و اضافه کرد: در تعطیلات عید نوروز با شیفت‌بندی کشتارگاه ها، خدمات‌رسانی به مردم ادامه داشت و گوشت مرغ به بازار تزریق شد، اما به سبب دخالت برخی واسطه‌ها در بازار و انتقال بخشی از مرغ کشتار شده به استان همجوار به سبب تفاوت قیمت، سبب شد مشکلی در این رابطه شکل گیرد که پس از آن برطرف شد.

او قیمت مصوب هرکیلوگرم گوشت مرغ را ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد و اظهار داشت: ذخایر موجود گوشت مرغ جوابگوی نیاز مردم استان در ماه رمضان است و مردم نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

مردانی با بیان اینکه واحد‌های مرغداری استان مشکلی در خصوص تامین نهاده‌های طیور ندارند ادامه داد: ۱۰۰ درصد نیاز استان به نهاده‌های طیور با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی تامین و در اختیار واحد‌ها قرار داده شده است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.