سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بابایی کارنامی در اخطار قانون اساسی:

دولت توان مدیریت کار‌های کوچک را ندارد

نماینده مردم ساری گفت :سال ۱۴۰۰، سال شعور و شور سیاسی است و باید به نشاط پرداخت شود، اما مشاهده می‌شود مردم گرفتار صف‌های مرغ هستند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی بابائی کارنامی نماینده مردم ساری در جلسه علنی امروز  مجلس در اخطاری گفت: بعد از این همه حصول دستاورد‌های مدیریتی امروزه شاهد عدم مدیریت در تأمین و توزیع مرغ در کشور هستیم و این در حالی است که کشوری خودکفا در این راستا به شمار می‌رویم.

وی ادامه داد: وزیر جهاد کشاورزی باید بداند اگر تصدی وزارت خوب است، مسئولیت‌های دیگر نیز برایشان وجود دارد؛ اگر استعفا می‌دادید به ملت ایران نشان می‌دادید که صادق هستید.

بابایی کارنامی افزود: دو تن از وزرا با سپاه پاسداران توافق کردند تا برخی امور را انجام دهند، اما رئیس جمهور رأساً همانند مدیریت دیکتاتوری کشور را اداره می‌کند.

بابایی کارنامی گفت: سال ۱۴۰۰، سال شعور و شور سیاسی است و باید به نشاط پرداخت شود، اما مشاهده می‌شود مردم گرفتار صف‌های مرغ هستند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: اگر استعفا دهید به خود و دولت خودتان خدمت کرده‌اید و به مردم نشان داده‌اید توان انجام کار‌های کوچک مانند توزیع مرغ را نداشته‌اید.

وی ادامه داد: کارگران و مردم مشکلات فراوانی دارند که باید به آن‌ها رسیدگی شود، زیرا این وضعیت شرایط مناسبی نیست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.