سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبرداد؛

شناسایی روزانه ۶۰۰ فرد مبتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از شناسایی روزانه ۶۰۰ فرد مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت:از نظر بروز بیماری کووید ۱۹ بیست و چهارمین استان در کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریزبا اشاره به افزایش تعداد مبتلا‌ها به کرونا در آذربایجان شرقی گفت:افزایش تعداد مبتلا‌ها در هفته‌های اخیر ناشی از مسافرت، دید و بازدید عید و همچنین به دلیل عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است.

اوافزود:با افزایش نظارت و کنترل سیستم بهداشتی و درمانی بر روی افراد علامت‌دار و اطرافیان آنان بیماری کرونا قابل کنترل است و افراد علامت‌دار حتما باید در خانه بمانند و در غیر این صورت با حضور خود در اجتماعات باعت افزایش موارد بیماری خواهند شد.

او با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: برای رعایت نکات بهداشتی و ایمنی،در خصوص عمل به هشدار‌ها و پیام‌های اعلامی از سوی وزارت بهداشت مسئولان نیز باید همگام و همراه مردم رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به بازدید‌های اخیرش از شبکه‌های بهداشتی و درمانی در خصوص پیشرفت عملیاتی پروژه‌های بهداشتی و درمانی در حال احداث تاکید کرد: روسای شبکه‌ها با اهتمام بیشتری پیگیر اجرای پروژه‌ها باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.