سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شورا‌های اسلامی روستا‌ها از مهمترین نهاد‌های غیردولتی

فرماندار اشکذر گفت: شورا‌ی اسلامی روستا‌ از مهمترین نهاد‌ غیردولتی است که نقش مهمی در به هدف رساندن برنامه‌های توسعه پایدار روستایی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی هادی‌نسب، فرماندار شهرستان اشکذر با بیان اینکه شورا‌های اسلامی روستا‌ها از مهمترین تشکل‌ها و نهاد‌های غیردولتی هستند که نقش مهمی در اجرا و به هدف رساندن برنامه‌های توسعه پایدار روستایی دارند، گفت: توسعه پایدار روستایی در گرو مشارکت اجتماعی مؤثر نخبگان است و باید افراد توانمند، با استعداد و با انگیزه وارد عرصه انتخابات شوند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان از آغاز فرآیند ثبت‌نام داوطلبان شورای روستا‌های بخش مرکزی و خضرآباد خبر داد و تصریح کرد: ثبت نام از داوطلبان از ساعت ۸ روز دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ (به مدت هفت روز) ادامه خواهد داشت.

او افزود: داوطلبان عضویت در این دوره از انتخابات شورا‌های اسلامی روستایی و عشایری می‌توانند به چهار روش اقدام به نام نویسی کنند که به داوطلبان توصیه می‌شود برای رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، حتی‌الامکان از روش‌های غیرحضوری جهت ثبت‌نام استفاده کنند.

فرماندار اشکذر در ادامه با تأکید بر ایجاد شور و نشاط سیاسی از سوی ریش‌سفیدان، ائمه جمعه، اساتید دانشگاه، فعالان احزاب سیاسی و اجتماعی و سایر اقشار و متنفذین جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، خواستار تشویق و ایجاد انگیزه در نخبگان جامعه برای ورود به عرصه انتخابات شد.

انتخابات همزمان سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، ۲۸ خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.