سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز پارک‌های سطح شهر به وسایل بازی‌های نوین وخلاقانه

معاون خدمات شهری از تجهیز پارک ها‌ی سطح شهر یزد به وسایل بازی با هدف پرورش کودکان خلاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، اولین جلسه هیئت مدیره سازمان سیما و منظر فضای سبز با هدف سیاست گذاری در اجرای پروژه‌های سال ۱۴۰۰ سازمان تشکیل شد.

در این نشست جعفر امین مقدم، معاون خدمات شهری ضمن مطلوب ارزیابی کردن اقدامات این سازمان در خصوص استقبال از بهار به برخی پروژه‌های شاخص در این سازمان در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: تجهیز برخی پارک‌های سطح شهر به وسایل بازی‌های نوین و خلاقانه با هدف ایجاد شور و نشاط از برنامه‌های این سازمان است.

او افزود: استقبال شهروندان از این فضا‌ها و همچنین ایجاد محیط‌های جذاب و مهارت محور برای کودکان از دیگر اولویت‌های برنامه‌های این سازمان است.

معاون خدمات شهری اظهار داشت: بدین منظور و با تصمیم هیئت مدیره مقرر شد این موضوع به اداره شهر دوستدار کودک و مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهری نیز منعکس شود تا در این زمینه نقش موثر و فعال داشته باشند.

در ادامه این نشست سپنتا نیکنام، رییس کمیسیون خدمات و عضو هیئت مدیره سازمان سیما و منظر شهری به موضوع پروژه چهلچراغ اشاره کرد و گفت: با توجه به اختصاص بخشی از اعتبارات سازمان به ساماندهی تقاطع‌ها در سال جاری، این موضوع نیز در دستور کار سازمان قرار گیرد.

معاون خدمات شهری در این خصوص اظهار کرد: با توجه به اینکه موضوع ساماندهی تقاطع ها، بین بخشی بوده و می‌بایست با مشارکت معاونت‌ها و مناطق شکل بگیرد لذا شورای سیاست گذاری با حضور معاونین شهرسازی و معماری و امور زیر بنایی و عمران و سازمان سیما منظر و فضای سبز بعنوان مجری تشکیل و هماهنگی‌های لازم برای اجرای این پروژه به انجام رسد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.