سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازسازی روستای سیل زده عجب شیر نیازمند اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: اتمام عملیات بازسازی منطقه سیل‌زده روستای قوزلوجه عجب‌شیر نیازمند ۷۰ میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، باباپور مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی  گفت: بهسازی بافت فرسوده و دره داخل روستا، احداث دیواره رودخانه و اجرای پل سواره بر روی آن از جمله طرح‌های در حال اجرای بنیاد  مسکن درروستای قوزلوجه عجب‌شیر است.

او گفت: این روستا در جریان سیل تیرماه پارسال آسیب دید و تاکنون ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبار‌های ملی برای بازسازی آن هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این روستا در مسیر سخت عبور و دشوار قرار دارد، افزود: با وجود سختی حمل مصالح به این روستا پایه‌های سیل بند اجرا شده و هم اکنون پس از مشخص شدن پیمانکار طرح ادامه کار در حال انجام است.

باباپور با بیان اینکه لایروبی رودخانه نیز انجام شده است گفت: با تکمیل سیل بند ساکنان این روستا از خطر بروز سیل در امان خواهند ماند.

جاری شدن سیل در ۲۱ تیر پارسال در بخش قلعه‌چای عجب شیر با وجود بروز خسارت زیاد به روستای قوزلوجه این شهرستان خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.