سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیامک‌های دریافتی شانزدهم فروردین ماه؛

ازوضعیت نامناسب بیمه کارگران تا مشکلات سامانه دانشگاه آزاد برای فارغ التحصیلان

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ شانزدهم فروردین ماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ  شانزدهم فروردین ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۱۹۰۸....۹۰۴: سلام. وقت بخیر آزمون ارشد وزارت بهداشت بدون هیچ دلیلی از تیرماه به اردیبهشت منتقل شد و این درحالی است که تا تیر امکان واکسیناسیون جمعیت بیشتری فراهم می‌شدخواهشمندیم پیگیری‌های لازم را از مسئولین مربوطه به عمل آورید تا کنکور در تاریخ همیشگی خود (۲۴-۲۵ تیر) برگزار شود.


۶۸۰۹....۹۱۱: سلام و وقت بخیرلطفا پیگیر نحوه امتیاز دهی به نیرو‌های کرونا وزارت بهداشت در آزمون بهمن ماه باشید، این امتیاز به هیچ وجه عادلانه نیست، چه بسا کار کردن مزدشون رو هم گرفتن، من هم خیلی پیگیر بودم برای کارکردن در این دوران، ولی تماسی از سمت دانشگاه صورت نگرفت، فقط به نیرو‌های درگیر مستقیم مثل نمونه گیر‌ها و پرستار‌ها این امتیاز و بدن نه به همه کارکنان.خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۳۰۸۳.....۹۱۸: بأسلام و خسته نباشید چرا سود سهام عدالت هرماه واریز نمی‌شود.


۸۷۷۸....۹۳۷: سلام شهر‌های بندری جنوب پر از سوله‌های بلوکی لوازم خانگی قاچاق است که فقط باچندمیلیون کمتر قیمت بازار داخلی عرضه می‌شوند چرا دولت باجدیت با آن‌ها برخورد نمی‌کند تا تولیدات داخلی رشد کنند؟ یا حداقل با آزاد کردن واردات آن‌ها و نظارت بر قیمت این کالا‌ها باعث عرضه آن‌ها به قیمت واقعی شود.


۵۵۱۶....۹۱۲: با سلام. لطفا تمدید بسته اینترنت اساتید و دانشجویان برای ترم جاری را از وزارت ارتباطات پیگیری نمایید. با تشکر


۱۱۴۱....۹۹۰: سلام. من دختر ۲۶ ساله هستم فرزندجانباز در روستا زندگی می‌کنم هیچ درآمدی ندارم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید تا مسئولان شرط سنی درقبولی دانشگاه فرهنگیان را از فرزندان جانباز بردارند. من به پولش احتیاج دارم.


۶۸۰۰....۹۱۲: سلام لطفا سری به دفاتر تامین اجتماعی در این شرایط کرونایی بزنید صف طولانی در حد صف‌های مرغ مثلا خیابان رودکی بالاتر از کمیل مردمی تحت انتقاد مسئولانی نظیر آقای نمکی وغیره که کاری برایشان نمی‌شود.


۱۳۹۱....۹۰۳:با عرض سلام. دانشگاه آزاد شش الی هفت ماه است سامانه جدید به اسم آموزشیار تعریف کرده و هزار و یک مشکل داره از سال گذشته درگیر امور فارغ التحصیلی هستیم و همیشه کارکنان می‌گویند سامانه خراب است لطفا پیگیر کنید.


۰۱۴۹....۹۳۸: سلام خسته نباشید خواهش می‌کنم راجع به بیمه کارگران ساختمانی پیگیر باشید سایت را بستند و ما توان پرداخت بیمه اختیاری نداریم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.