سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش نوسانات برق با بهره برداری از طرح های برق رسانی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶ طرح برق رسانی با اعتبار ۳۱ میلیارد ریال در شهرستان لنده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جمال معتمدی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف تامین برق پایدار و کاهش نوسانات برق ۶ طرح برق رسانی در حوز‌های شهری و روستایی شهرستان لنده به زودی به بهره برداری می‌رسد.

معتمدی زاده مجموع اعتبار هزینه شده طرح‌ های برق رسانی را بیش از ۳۱ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از مجموع این طرح ها ۴ طرح در حوزه شهری و ۲ طرح در حوزه روستایی است.

او بیان کرد: اصلاح و بهینه سازی شبکه‌ های برق ورودی شهر، کاهش نرخ تلفات انرژی، احداث نقاط مانور شهری و رفع ضعف ولتاژ و تبدیل شبکه ‌های سیمی به کابلی ۲ روستا در حوزه‌های موگرمون و مرکزی شهرستان لنده از جمله مهمترین این طرح‌ ها است.

معتمدی زاده همچنین از اصلاح و بهینه سازی ۱۳ کیلومتر شبکه‌های برق فشار ضعیف و متوسط برق در لنده خبر داد و ادامه داد: ۳۴ دستگاه ترانسفورماتور جدید نصب و بیش از شش کیلومتر شبکه سیمی در روستا‌ها نیز به کابلی تبدیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زمان بهره برداری این طرح‌ها را ۱۷ فرودین اعلام کرد و گفت: این طرح ‌های برق رسانی با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.