سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عیدی حامیان به ایتام البرزی

حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین البرزی مبلغ ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به‌حساب ۴۷۰۰یتیم و فرزند محسنین واریز کردند.

 محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به این که در حال حاضر ۳۵۰۰۰ حامی حمایت۱۵۰۰ یتیم و ۳۲۰۰ فرزند محسنین را بر عهده‌دارند گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین البرزی مبلغ ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به ۴۷۰۰ فرزند معنوی خود عیدی دادند.

مدیرکل کمیته امداد البرز بابیان این که عیدی حامیان در قالب واریز مستقیم به‌حساب فرزندان و یا اهداء کالا بوده گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین مبلغ یک میلیون تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریزشده است.

محمدی فرد با تأکید بر اجرای پویش ایران مهربان گفت: بهبود وضعیت معیشتی و مرتفع کردن نیازمندی‌ها و مشکلات خانواده‌های ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد با جذب حامیان جدید از دیگر اهداف این طرح است.

او افزود: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/ ر. ن

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.