سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جناب سروان قلابی در کرمان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: فردی که با جعل عنوان ماموران پلیس، اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر این که فردی خود را به عنوان مامور معرفی کرده و با مراجعه برخی افراد از آنان مبالغی را اخاذی می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس کرمان قرار گرفت.

اوافزود:  ماموران پایگاه اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با انجام یکسری کار اطلاعاتی موفق شدند سرنخ‌هایی از یک متهم سابقه دار را به دست آورند و وی را هنگام ارتکاب جرم و با لباس نظامی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به تحت تعقیب بودن این متهم تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی از وی مشخص شد که تا کنون بیش از ۱۰ بار با استفاده از غصب عنوان مامور پلیس در شهرکرمان و شهرستان‌های تابعه مبالغی را از شهروندان اخاذی کرده است که تحقیقات برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

سرهنگ پورامینایی در خاتمه با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی گفت: چنانچه افرادی که خود را مامور سازمان‌های نظامی یا انتظامی معرفی می‌کنند و تقاضای بازرسی از شما یا منزلتان را دارند حتما از آن‌ها کارت شناسایی درخواست و از مامور بودن آن‌ها مطمئن شوید و به صرف داشتن تجهیزات پلیسی که چه بسا قلابی است فریب نخورید سارقان مامورنما به دلیل تجربه مجرمانه و با استفاده از تجهیزات قلابی از سهل انگاری، غفلت و نداشتن مهارت شهروندان در تشخیص ماموران واقعی از افراد متقلب، سوء استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.