سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمون وکالت به تعویق می‌افتد؟

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور به بیان توضیحاتی درباره امکان به تعویق افتادن آزمون وکالت با توجه به شرایط کرونایی موجود پرداخت.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به بالا رفتن آمار شهرهای قرمز و حواشی پیرامون احتمال لغو شدن آزمون وکالت، گفت: بالا رفتن آمار تعداد شهرهای قرمز منجر به لغو آزمون وکالت نمی شود.

او در ادامه اظهار کرد: آزمون پروانه وکالت وکلای دادگستری با هماهنگی با نهادهای نظارتی و ستاد مدیریت کرونا در موعد مقرر در ۸۴ شهرستان در صبح روز جمعه ۲۰ فروردین  برگزار خواهد شد.

زرین آمیزی ادامه داد: فرآيند برگزاری آزمون وکالت صبح روز جمعه ۲۰ فروردین از ساعت ۸ صبح آغاز خواهد شد و درهای ورود به جلسه آزمون در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته می‌شود، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش توضیح داد: با افزایش شهرهای محل برگزاری آزمون، جابجایی خارج از استانی نداریم و تردد بین شهری هم به حداقل رسیده است.

این مقام مسئول گفت: هماهنگی لازم برای رفع محدودیت تردد دانشجویان متقاضی شرکت در این آزمون انجام شده و بر اساس این هماهنگی که بین سازمان سنجش و پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شده است هیچ مشکلی برای تردد بین شهری و استانی داوطلبان جهت حاضر شدن در شهر محل آزمون وجود ندارد.  

توزیع کارت ورود به جلسه از فردا

سخنگوی سازمان سنجش افزود: کارت شرکت در آزمون وکالت از فردا (سه‌شنبه ۱۷ فروردین) بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی باید به حوزه‌های رفع نقص  مراجعه کنند.

او ادامه داد: داوطلبان باید با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای شامل (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) يا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده ، شماره سريال و كد پيگيری و ...) از كارت شركت در آزمون خود یک نسخه پرينت تهيه کرده و براساس آدرس و زمان تعيين شده بر روی كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

به گفته این مقام مسئول، برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملی يا اصل شناسنامه عكس‌دار و ارائه آن الزامی است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: چنانچه متقاضی به دليل در اختيار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده يا كد پيگيری مورد نياز موفق به پرينت كارت شركت در آزمون خود نشد، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سيستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعيين موضوع پيگيری نسبت به دريافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی يا كد پيگيری ثبت‌نام اقدام کند.

به گفته این مقام مسئول، متقاضیان برای دستیابی به این اطلاعات، باید در ابتدا نسبت به عضويت در اين سيستم جهت بازيابی اطلاعات، اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: داوطلبانی که به کرونا مبتلا شده و اقدام به خود اظهاری کرده باشند. براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از ساير متقاضیان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
با مسئولیت حفظ جان داوطلبان برگزار کنید،چرا اهمیتی به سلامتی مردم نمیدید،اگه اوضاع بیشتر شهرهاقرمزه چرا باید برگزار بشه،خودتون دور از دسترس با ماسک ان ۹۰ میخواید جان ۹۰ هزار داوطلب وکالت را به چه بهایی به خطر بندازید؟؟جای تاسف داره، کجای کارید؟؟؟!!!
کریمی
۲۳:۱۶ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
اگر سازمان سنجش مسولیت جان شرکت کنندگان و اعضای خانواده آنها را می پذیرد برگزار کند برگزاری هرگونه آزمون حضوری در شهرهای قرمز ممنوع است کسی که این ممنوعیت را نادیده می گیرد مرتکب تقصیر است و اثر این تقصیر در نوع مسولیت نهاد یا فرد متخلف خواهد بود اتهام ارتکاب قتل هم درصورت ازدست رفتن جان یکی از این افراد یا خانواده انها امکان طرح دارد
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
لطفا عقب بندازین.اقوام زیادی کرونا گرفتن.میتونه بعد ماه مبارک رمضان برگزار بشه
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
اگه بالا رفتن وضعیت قرمز کرونا باعث لغو وکالت نمیشه چرا ازمون های بانک ملت و تجارت و پتروشمی امام در روزهای ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه لغو شد چرا آزمون وکالت در بدترین شرایط کرونا انگلیس و ضعیت قرمز شدن شهرها تعویق نشد؟!! به خاطر اصرار و تاکید لجبازی اسکودا و سنجش منعفت طلبی و پول آزمون می خواهند آزموون برگزار کنند چرا ستاد ملی با ومود شرایط بحران مجوز این آزمون صادر کرد انگار جون ۸۲ هزار طلب فدای پول و منعفت طلبی اسکودا و شخص کوشا و سنجش بشه در ضمن خیلی از شهرها تک حوزه ای هستند اصلا تعداد حوزه ها بالا نرفته مثل ایلام قم قزوین مرکزی یزد هرمزگان بوشهر سیستان و بلوچستان چهرمحال بختیلری خراسان جنوبی و شمالی سنجش با این حرف خودش علنی دروغ میگه
ميم دال
۱۳:۲۰ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
حاجي تويي كه نشستي و اين مان رو تايپ كردي نفست داره از جاي گرم بلند ميشه خبر نداري طرف يكسال و حتي دوسال ميخونه در سختترين شرايط و حاضره بميره ولي ازمون بياد بده و تموم شه و دوبار ازمونش به تعويق افتاده
شما اين چيزا درك نميكني و وقتي كه از اين زوايا نميبيني نشين و نظر شخصيتو اينجا نده
باتشكر
درجواب میم دال
۱۴:۲۶ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
دلیل تعویق افتادن در ۲۲ اسفند مقصر سازمان سنجش بود تعداد حوزه آزمون مناسب نبود دلیل تعویق ۲۰ فرودین این هست تاریخ آزمون‌مناسب نبود مقصر اصلی این تاریخ ۲۰ فرودین اسکودا ریس آن کوشا بود چون نظر سناد ملی ۳۰ اردیبهشت بود حتی این تاریخ در سایت سنجش درج شد که با مخالفت کوشا ۲۰ فرودین تاریخ آزمون عوض شد ضمن طرف یک دو سال درس بخون وقتی سر جلسه آزمون بره قرار دچار بیماری کرونا بشه خدای نکرده به فوتش منجرب بشه این آزمون به چه دردی می خورد برگزاری آزمون در این شرایط یعنی آزمون مرگ ۸۲ هزار نفر هست ضمن من نظر شخصی نمی دهم طبق نظر عام هست برای جلوگیری از افزایش کرونا و تعداد فوتی ها و سلامتی داوطلببان این آزمون مثل آزمون بانک تجارت و ملت و پتروشمی تعویق بشه
حسن
۱۹:۴۸ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
برادر یا خواهر گرامی اگر آزمون برگزار نشه قطعا اینبار ادغام میشه.شما اگر از کرونا میترسی فرض کن ادغام شده آبان امتحان بده بزار ما بمیریم.در ضمن سال بعد ظرفیت برداشته میشه و حد نصابه حقتون هم ضایع نمیشه. مشکل شما اینه میگی من آزمون ندم هیچکی حق نداره آزمون بده.موفق باشی