سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال محدودیت‌های کرونایی برای رستوران‌های شهر همدان

فرماندار همدان از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی برای رستوران‌ها و صنف غذا در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد علی محمدی,فرماندار همدان گفت: تا اطلاع ثانوی رستوران‌ها و غذاخوری‌های همدان مجاز هستند فقط به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

او با اشاره به اینکه عادی انگاری در موضوع شیوع کرونا خطر بزرگی است و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در واحد‌های صنفی به ویژه رستوران‌ها و غذاخوری‌ها بسیار ضروری است، افزود :افزایش حضور در مراکز خرید، سفر‌ها و رفت و آمد‌ها در ایام نوروز از جمله مهمترین مواردی است که باعث شده در آستانه ورود به یک شرایط نامناسب و پیک چهارم شیوع کرونا باشیم.

فرماندار همدان به عرضه اقلام بهداشتی درچادر‌های برپا شده در سطح شهر اشاره کرد و گفت: این چادر‌ها باید به تعداد محدود و تحت نظارت بیشتر فعالیت کنند.

محمدی با بیان اینکه عرضه اقلام بهداشتی متفرقه در سطح شهر و مشکل سد معبر برخی از چادر‌ها افزود: اکیپ بازرسی متشکل از فرمانداری، مرکز بهداشت، سازمان صمت و شهرداری ضمن بررسی موضوع نسبت به جمع آوری چادر‌هایی غیر ضروری اقدام کند.

او با اشاره به روند افزایشی تعداد مراجعات، آزمایش های مثبت، موارد بستری و فوتی کروناگفت : میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک با میزان شیوع کرونا ارتباط مستقیم دارد.

فرماندار همدان افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم و با رعایت بیشتر شیوه نامه ها بهداشتی  باید به نحوی عمل کنیم تا در وضعیتی قرار نگیریم که در ماه مهمانی خدا مجبور به برگزاری نکردن مراسم معنوی و محدودیت فعالیت مساجد باشیم.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده در استان همدان، شهرستان‌های نهاوند و تویسرکان در وضعیت قرمز، کبودراهنگ و فامنین در وضعیت نارنجی و ۶ شهرستان دیگر استان در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.