سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص یک میلیارد و ۶۶۴ میلیون تومان به بیماران صعب‌العلاج چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: طی سال ۹۹، یک میلیارد و ۶۶۴ میلیون تومان تجهیزات برای بیماران صعب‌العلاج و خاص استان خریداری و در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طی سال ۹۹، یک میلیارد و ۶۶۴ میلیون تومان تجهیزات برای بیماران صعب‌العلاج و خاص استان خریداری و در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

او افزود: بیماران صعب‌العلاج و خاص علاوه‌بر هزینه‌های درمانی و بهداشتی نیازمند تجهیزات توان‌بخشی نیز هستند که پارسال یک میلیارد و ۶۶۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای تأمین این تجهیزات اختصاص یافته است.


بیشتر بخوانید


ملک پور با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از ۱۱۸۷ بیمار صعب‌العلاج و خاص اضافه کرد: تشک طبی، تخت استاندارد، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن‌ساز، ویلچر، واکر و عصا از جمله تجهیزات توان‌بخشی مورد نیاز این بیماران است.

او ادامه داد: بیماران خاص و صعب‌العلاج علاوه‌بر تأمین تجهیزات توان‌بخشی، ماهانه کمک هزینه نگهداری و خرید لوازم بهداشتی و درمانی نیز دریافت می‌کنند.

ملک پور گفت: تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان از مزایای بیمه مکمل مددجویی بهره‌مند هستند و کمک‌هزینه فرانشیز، خرید دارو و کمک هزینه‌های درمانی دریافت می‌کنند.

او بابیان اینکه بیماران خاص و صعب‌العلاج به علت هزینه‌های بالای درمان نیازمند حمایت خیران هستند افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کمیته امداد استان به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.