سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیین تکریم و معارفه معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان

دیروز با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان آیین تکریم و معارفه معاون بهداشت این دانشکده برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دیروز با حضور شکراله سلمان‌زاده؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان آیین تکریم و معارفه معاون بهداشت این دانشکده در محل سالن اجتماعات معاونت بهداشت با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد.

در این آیین از زحمات ۲۷ ماهه آرش یلالی، معاون بهداشت قبلی دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر و ساسان قربانی، به عنوان سرپرست جدید این معاونت معرفی شد.

سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی در این آیین گفت: در حوزه سلامت مدیریت بهداشت یکی از مدیریت‌های پیچیده، بسیار سخت و پر اهمیت است، بویژه جنوب غرب خوزستان به دلیل قرار گرفتن در یک موقعیت سوق‌الجیشی، مرزی بودن منطقه، وجود بنادر و صنایع بزرگ در منطقه تهدیدها و فرصتهای زیادی را پیش‌روی مدیران این حوزه قرار می‌دهد بنابراین نحوه برخورد و استفاده از این موقعیت‌ها، مدیریت کردن در این حوزه را پیچیده و با اهمیت‌تر می‌کند.

او اضافه کرد: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، وجود حوادثی همچون سیل و شیوع بیماری کرونا در یکسال اخیر، باعث شد تا عمده‌ی فعالیت این معاونت صرف کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری در منطقه شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان یادآور شد: هر بار که موجی از شیوع بیماری را کنترل کردیم در واقع برآیند فعالیت همکاران حوزه بهداشت با پیگیری خانه به خانه موارد مثبت، نظارتها و بازرسی‌های بهداشتی بوده است.

سلمان‌زاده ضمن تقدیر از زحمات دکتر یلالی، بیان داشت: ایشان با داشتن دانش مدیریت بهداشت و تعامل سازنده با کارکنان و شرکای حوزه سلامت باعث شدند تا این دانشکده در بخش بهداشت عملکرد مطلوبی داشته باشد و نتیجه عملکرد مثبت این معاونت و دیگر معاونت‌ها و واحدهای تابعه منجر به کسب رتبه بالای دانشکده علوم پزشکی آبادان در برنامه عملیاتی و سرآمد شدن آن طی سه سال متوالی در سطح کشور شد.

او از سرپرست جدید معاونت بهداشت نیز خواست تا با استفاده از دانش مدیریتی و تجربه قبلی خود و بهره‌گیری از مدیران و کارشناسان خبره در این حوزه، فعالیت‌های بخش بهداشت را همچون گذشته با انرژی مضاعف به پیش ببرند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.