سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا در چهارمحال و بختیاری جان مادر باردار را گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش کادر درمان برای نجات جان مادر باردار مبتلا به کرونا بی ثمر بود و کرونا جان وی را گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تلاش کادر درمان برای نجات جان مادر باردار مبتلا به کرونا بی ثمر بود و کرونا جان وی را گرفت.

او افزود: خوشبختانه نوزاد این مادر با عمل سزارین به سلامت متولد شد و هم اکنون وضعیتش خوب است.


بیشتر بخوانید


شیرانی با بیان اینکه در حال حاضر چند مادر باردار در بخش‌های کرونای مراکز درمانی استان بستری و تحت مراقبت و درمان هستند اضافه کرد: اکثر ابتلا‌ها نتیجه بی مبالاتی و مهمانی‌ها بوده است.

او با ابراز نگرانی از گرفتاری نوجوانان، جوانان و میانسالان، از پیش بینی موج بعدی شیوع بیماری در استان خبر داد و افزود: این موج نتیجه دید و بازدید‌ها است.

شیرانی ادامه داد: بیشتر مبتلایان بستری و مراجعین سرپایی فعلی نتیجه تراکم‌های قبل از عید نوروز است و باید به این آمار در آینده نزدیک تعداد کسانی که در دید و بازدید‌ها گرفتار شده اند اضافه شود.

او ادامه داد: بدتر از این موج و چرخشی بیماری در بین کسانی است که به مسافرت رفته و در بازگشت ویروس را به همراه خود آورده و به اطرافیان، خانواده و در محیط‌های کاری به دیگران منتقل می‌کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.