سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۷۰۰ مورد تست PCR از افراد مشکوک به کرونا در باغملک

سرپرست مرکز بهداشت باغملک گفت: در مراکز منتخب خدمات جامع سلامت تعداد ۷۰۰ مورد نمونه PCR از افراد دارای علائم و مشکوک گرفته شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افکار زاده سرپرست مرکز بهداشت باغملک گفت: مرکز بهداشت شهرستان باغملک با نیرو‌های خستگی ناپذیر و تلاشگر همچنان بدون وقفه به صورت شبانه روزی در جهت مدیریت اپیدمی کرونا تلاش می کنند.

او با بیان اینکه در هفته‌ای که گذشت در مراکز منتخب خدمات جامع سلامت تعداد ۷۰۰ مورد تستPCR از افراد دارای علائم و مشکوک گرفته شد، افزود: ۳ هزار و ۹۵۰ نفر از افراد در تماس نزدیک و اطرافیان بیمار با مراجعه حضوری و آنی در منزل بیمار، ره گیری و بررسی اولیه و فوری به عمل آمده.

افکار زاده بیان داشت: از این تعداد افراد ۳ هزار و ۴۰۰ نفر آن‌ها بلافاصله تست سریع (رپید تست) گرفته شد؛ و بیماران قطعی تشخیص و مقدمات قرنطینه خانگی آن‌ها با رعایت موازین بهداشتی بعمل آمده است.

سرپرست مرکز بهداشت باغملک ادامه داد: تیم‌های مراقبت با حضور خود در منازل حدود ۴۱۷ بیمار کرونایی و ۵۹ سالمند مراقبت و ویزیت شده اند.

این مقام مسئول گفت: کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای با همراهی و همکاری بسیج، هلال احمر، در قالب طرح شهیدسلیمانی برای نظارت بر چگونگی رعایت اصول  بهداشتی از ۱۳۵۵ صنف، امکنه، کارگاه‌های فنی و خدماتی بازدید به عمل آمده که ۲۰ مورد به علت تخلفات بهداشتی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هماهنگی و همکاری نیرو‌های انتظامی پلمپ گردید.

او تصریح کرد: نیرو‌های بهداشت و درمان همچنان به صورت شبانه روزی و بدون وقفه برای حفظ سلامتی جامعه فعالیت میکنند؛ و از مردم فهیم انتظار میرود همچنان با رعایت اصول پروتکل‌ها و موازین بهداشتی ما را در این ماموریت خطیر و طاقت فرسا همراهی کنید.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.