سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکوردشکنی تولید شکر در سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها"

مدیر عامل کشت و صنعت امام خمینی (ره) شوشتر گفت: تولید شکر در ابتدای سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" از ۱۰۰ هزار تن فراتر رفت.

محمدرضا عصاره نژاد مدیر عامل کشت و صنعت امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در طلیعه سال جدید با انجام حدود ۹۵% از عملیات برداشت نیشکر و استحصال بیش از ۱۰۰ هزار تن شکر، افتخار دیگری است که کارکنان شرکت با همدلی و تلاش فراوان به آن دست پیدا کردند و برگ زرین دیگری را به دستاورد‌های سالیان اخیر شرکت افزودند.

او با بیان اینکه پارسال و در اواسط دوره بهره برداری، با ثبت ۵ رکورد تولید شکر بیشتر از ظرفیت اسمی روزانه کارخانه، گام مهمی در جهت محقق شدن فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید برداشته شد، افزود: جا دارد از تلاش شبانه روزی، هماهنگی و تعامل خوب همه کارکنان در بخش‌های کشاورزی، صنعت و ستاد قدردانی کرد.

عصاره نژاد بیان داشت: همدلی کارکنان کشت و صنعت امام خمینی (ره) در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) نوید بخش تداوم رکورد‌ها خواهد بود و شاهد افتخار آفرینی‌های مستمر در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها باشیم.

شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) از جمله واحد‌های هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بوده که در ۳۰ کیلومتری جنوب شوشتر واقع شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.