سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه تظاهرات در بحرین علیه بازداشت معترضان در شرایط شیوع کرونا

مردم بحرین به اعتراضات خود برای درخواست آزادی زندانیان بحرینی در پی شیوع گسترده ویروس کرونا ادامه می‌دهند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، تظاهرات خشمگینانه در مناطق مختلف بحرین برای درخواست آزادی بازداشت شدگان و زندانیان اندیشه همچنان ادامه دارد. این اعتراضات در پی ابتلای تعداد زیادی از آن‌ها به ویروس کرونا برگزار می‌شود.

تظاهرات در بسیاری از مناطق برگزار شد و شرکت کنندگان در آن سرپوش گذاشتن رژیم آل خلیفه بر آمار مبتلایان به کرونا در زندان‌ها را محکوم کردند.

اقلیت عربی و اسلامی در کشور‌های اروپایی نیز در حمایت از زندانیان در بحرین تظاهرات کردند.

فادی السید، گزارشگر العالم همراه با پخش تصاویری از اعتراضات در بحرین که شعار‌هایی در حمایت از آزادی زندانیان سر می‌دادند گفت: تظاهرات خشمگینانه در مناطق مختلف بحرین همچنان ادامه دارد. اعتراضات مردمی از جزیره ستره و سنابس ادامه یافت و به مناطق البلاد القدیم و الدیه و پس از آن کرباباد و نویدرات رسید.

پدر حسین السهلاوی از بازداشت شدگان بحرینی گفت: خواستار آزادی فرزند خودم و بقیه بازداشت شدگان هستم بخصوص که ویروس کرونا در زندان‌ها گسترش پیدا کرده است.

در ادامه گزارش آمده است: شرکت کنندگان در این اعتراضات با سردادن شعارهایی، مقامات بحرین را مسئول جان بازداشت شدگان و زندانیان دانستند. یکی از شرکت کنندگان گفت در برابر اتفاقاتی که برای فرزندان ما در زندان‌ها می‌افتد ساکت نمی‌نشینیم و خواستار آزادی فوری آن‌ها هستیم. کرونا در زندان‌ها شیوع پیدا کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.