سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از مواد نفتی باعث انفجار منزل مسکونی شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان گفت: با انفجار و آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در خیابان نماز، آتش‌نشانان جان دو شهروند کرمانی را نجات دادند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،رضا میرزایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از وقوع دو حادثه در شهر کرمان خبر داد و گفت: در یکی از این حوادث، رعایت نکردن نکات ایمنی و بی‌احتیاطی، باعث انفجار و آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهر کرمان شد.

میرزایی، زمان وقوع این حادثه را ساعت ۱۲و۱۲ دقیقه ظهر امروز ۱۵ فروردین‌ماه در خیابان «نماز» اعلام کرد و افزود: بلافاصله بعد از اطلاع از این حادثه، آتش‌نشانان از ایستگاه‌های یک، دو، چهار و شش در محل حادثه حضور یافتند.

او، علت این حادثه را بی‌احتیاطی در استفاده از مواد نفتی بیان کرد و افزود: این انفجار باعث تخریب و آتش‌سوزی یک منزل مسکونی و منزل هم‌جوار آن شد و همچنین دو واحد مسکونی فوقانی آن دچار دود زدگی شدند که حریق با حضور به‌موقع آتش‌نشانان مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان اظهار کرد: این حادثه منجر به مصدومیت دو نفر از ساکنان منزل شد که یک نفر از آن‌ها به همت آتش‌نشانان از دل آتش نجات یافت.

میرزایی با اشاره به نجات جان یک نفر دیگر از شهروندان با تلاش آتش‌نشانان در حادثه دیگری که صبح امروز ۱۵ فروردین‌ماه رخ داد، افزود: پس از اطلاع از سانحه برخورد یک دستگاه وانت پیکان با تیر برق، در خیابان ابوذر جنوبی، بلافاصله تیم اطفای حریق و امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با توجه به مصدومیت و محبوس بودن راننده خودرو، آتش‌نشانان بدون اتلاف وقت، ضمن ایمن‌سازی محل حادثه و خروج سرنشین مصدوم از داخل خودرو، با انجام موارد ایمنی، از حریق احتمالی جلوگیری کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، در پایان خطاب به شهروندان گفت: ضمن رعایت نکات ایمنی برای جلوگیری از بروز حوادث، از به‌کار بردن مواد نفتی برای باز کردن چاه و از بین بردن حشرات  جدا خودداری کنید.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: آتش سوزی ، بی احتیاطی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.