سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طغیانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وزیر صمت در جلسه کمیسیون اقتصادی حاضر نشد/ گزارش کمیسیون اقتصادی درباره تنظیم بازار سه شنبه در مجلس قرائت می‌شود

سخنگوی کمیسیون اقتصادی به تشریح جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوع خود پرداخت.

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به عدم حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی در کمیسیون اقتصادی، گفت: پیرو برگزاری جلسه‌ای پیش از آغاز سال جدید با حضور رئیس مجلس در خصوص تنظیم بازار و به‌ویژه تامین کالا‌های اساسی در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد؛ پس از پایان تعطیلات نوروزی دوباره با حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی عملکرد دولت در حوزه تنظیم بازار در پایان سال ۹۹ و برنامه‌ها برای ماه رمضان  امسال بررسی شود.

وی با بیان اینکه جلسه امروز از چند هفته قبل تنظیم شده افزود: متاسفانه وزیر صمت به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در جلسه حاضر نشد و وزیر جهاد کشاروزی هم بر خلاف وعده پیشین و با وجود اعلام حضور، به این جلسه نیامد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده، کمیسیون اقتصادی گزارش خود را درباره تنظیم بازار و تامین کالا‌های اساسی به ویژه در آستانه ماه رمضان، روز سه‌شنبه به صحن علنی مجلس ارائه خواهد داد و در صحن قرائت می‌شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: هدف از برگزاری این جلسه با حضور وزرای مذکور، شنیدن نظرات مسئولان دولتی درباره نحوه تنظیم بازار و تامین کالا‌های اساسی بود که متاسفانه به دلیل انکه وزرا در کمیسیون حاضر نشدند و معاونان خود را فرستادند، جلسه برگزار نشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.