سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمتی: برای ارائه بازی خوب برابر سپاهان آماده هستیم

مربی تیم فوتبال سایپا از آمادگی این تیم برای مصاف با سپاهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش رحمتی، مربی تیم فوتبال سایپا قبل از دیدار با سپاهان گفت: به مصاف تیم سپاهان که شناخت خوبی هم از آن‌ داریم، می‌رویم. سپاهان بازیکنان خوبی دارد و باید با تمرکز برابر این تیم به میدان برویم. تمرینات و بازی دوستانه خوبی را در فروردین ماه پشت سر گذاشتیم و برای ارائه یک بازی خوب آماده هستیم. امیدوارم به نتیجه دلخواه نیز برسیم.

او ادامه داد: ما در ۸۰ درصد بازی‌هایی که انجام دادیم، تمرکز داشتیم و تنها در تمام کننده‌های نهایی با ضعف رو به رو بودیم. در سال جدید سعی کردیم روی نقاط ضعف خود کار کنیم. چند بازیکن هم به جمع ما اضافه شده‌اند که خوشبختانه شرایطمان بهتر شده است.

رحمتی افزود: درباره نتیجه نگرفتن باید به عملکرد تیم خودمان نگاه کنیم؛ اما امیدوارم فردا برنده بازی باشیم تا روی نوار پیروزی قرار بگیریم.

مربی سایپا گفت: در بازی با نساجی در دقیقه ۸۰ باید یک پنالتی برای ما گرفته می‌شد که این امر صورت نگرفت و باعث شد تا بازی را واگذار کنیم. باشگاه سایپا و کادر فنی همیشه پشت قشر داوران بوده اند و ما هم از آن‌ها انتظار داریم شرایط را طوری رقم بزنند که حق در زمین بازی رعایت شود.

او گفت: برخی تیم‌های پایین جدول به برد رسیده‌اند و در آینده تیم ما هم به راحتی می‌تواند از ۱۲ بازی پیش رو به ۶ برد دست پیدا کند و به جایگاه واقعی خود برسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.