سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باز نشر به مناسبت زادروز داستان نویس معاصر؛

پیگیری احوال خانواده نادر ابراهیمی از طرف رهبر انقلاب

کانال خبری منتسب به رهبر انقلاب ویدئویی از پیگیری احوال خانواده نادر ابراهیمی داستان نویس معاصر توسط ایشان را به مناسبت زادروز او منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کانال خبری منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب ویدئویی به مناسبت زادروز آقای نادر ابراهیمی، داستان نویس معاصر منتشر کرد در این ویدئو رهبر انقلاب از پیام دهکردی بازیگر سریال گاندو1 جویای احوال خانواده این مرحوم می‌شوند.

گفتنی است؛ محل تولد نادر ابراهیمی تهران بوده و وی در ۱۴ فروردین سال ۱۳۱۵ به دنیا آمده است. پدرش عطاءالمُلک ابراهیمی، فرزندِ آجودان حضورقاجار و از نوادگانِ ابراهیم خان ظهیرالدوله، حاکم نامدارِ کرمان در عصر قاجار بود. رضاشاه پهلوی او را، ضمنِ خلعِ درجه از کرمان به مشکین شهر تبعید کرد، که هنوز قلمستانی به نام او در حومهٔ مشکین شهر وجود دارد (قلمستان عطا) و هنوز فامیل او (ابراهیمی‌های کرمان) در شهر و استان کرمان شناخته شده و مشهور هستند.

مادرِ نادر ابراهیمی هم از لاریجانی‌های مقیم تهران به شمار می‌آمد. نادر ابراهیمی تحصیلات مقدماتی خود را در زادگاهش یعنی شهر تهران گذراند و پس از گرفتن دیپلم ادبی از دبیرستان دارالفنون، به دانشکدهٔ حقوق وارد شد.

در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.