سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فنونی زاده: هدف پدیده مقابل پرسپولیس گرفتن یک امتیاز بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی سرخ پوشان مقابل پدیده توضیحاتی داد.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی سرخ پوشان با پدیده گفت: هدف پدیده مقابل پرسپولیس، گرفتن یک امتیاز بود. پدیده در نیمه اول بازی خوبی را انجام داد. این تیم در ضد حملات زهردار ظاهر شد. در نیمه دوم با تغییراتی که گل محمدی انجام داد، نبض بازی در اختیار سرخ پوشان قرار گرفت. ۸ موقعیت گلزنی را از دست دادیم. گل اول پرسپولیس به زیبایی زده شد.


بیشتر بخوانید


او افزود: بازی میلاد سر لک، شبیه ژابی آلونسو بوده و بازیکن مورد علاقه من است. پرسپولیس باید شوت‌های از راه دور بیشتری بزند. سرخ پوشان در خط حمله کم دقت بودند. بعد از دریافت گل مساوی، شاگردان گل محمدی حملات زیادی کردند، اما بی نتیجه بود.۲ موقعیت گل را مهدی عبدی خراب کرد. بازی زیبایی را از ۲ تیم شاهد بودیم.

بازیکنان باید در شرایط بازی‌های آسیایی قرار بگیرند

فنونی زاده در مورد بازی‌های آسیایی که پرسپولیس در پیش دارد تصریح کرد: بازیکنان با کیفیتی که گل محمدی جذب کرده است، می‌تواند برگ برنده برای تیم‌مان در رقابت‌های آسیایی باشد. در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا می‌توانیم تا آخرین لحظه بجنگیم. بازیکنان باید در شرایط مسابقات آسیایی قرار بگیرند. گروه راحتی در انتظار پرسپولیس نخواهد بود. گل محمدی و کادر فنی، نباید هیچ تیمی را در آسیا دست کم بگیرند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.