سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی هلال احمر به ۵ هزار مصدوم

نیرو‌های هلال احمر مازندران پارسال به ۵ هزار مصدوم امداد رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: امدادگران و نجاتگران این جمعیت در پارسال با انجام ۲۵۰۰ عملیات امدادی، به ۵ هزارو ۷۷۶ مصدوم سوانح مختلف خدمات لازم را ارائه کردند.

او افزود: ارائه خدمات امدادی به یک هزارو ۱۶۰ حادثه جاده ای، ۳۰۹ حادثه شهری، ۳۹ حادثه دریایی و ساحلی، ۱۷۹ حادثه کوهستان، ۱۸ حادثه سیل و آبگرفتگی، ۶۵ حادثه برف و کولاک، ۱۴ حادثه آتش سوزی جنگل و مراتع، ۴۴ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۶ حادثه رانش زمین، ۱۵ حادثه طوفان ورعدوبرق، ۴ حادثه زلزله و همچنین ارائه خدمات موردنیاز به ۶۹۷ نفر از مراجعین به پایگاه‌های امداد و نجات و پوشش امدادی ۶ برنامه مناسبتی از مهمترین خدمات هلال احمرمازندران در پارسال بوده است.

فخاری گفت: در همین راستا ۳ هزار و ۳۳۱ نفر نیز بصورت سرپایی خدمات مورد نیاز خود را از عوامل امداد و نجات هلال احمر استان دریافت و بیش از هزار و ۳۷۵ نفر از مصدومان حوادث مختلف نیز به مراکزدرمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: ۵۴۸ نفر نیز از خدمات اسکان اضطراری این جمعیت بهره‌مند شدند.

او با اعلام اینکه در ۳۱ عملیات نیز از ظرفیت بالگرد امدادی استفاده شد، گفت: بیش از سه هزار نفر نجاتگر و امدادگر با بکارگیری ده‌ها دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی و سایر تجهیزات در عملیات‌های مزبور مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اعلام اینکه ۷۶۵ بسته غذایی نیز در عملیات‌های مختلف هلال احمراستان در میان نیازمندان توزیع شد،گفت: جمعیت هلال احمر استان در زمینه انجام عملیات امداد و نجات و نیز پاسخگویی به فوریت‌های امدادی شهروندان، در شمار استان‌های برتر کشور قراردارد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.