سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی عنوان کرد:

اقدامات شائبه انگیز برای فرمانداران، بخشداران و ستاد انتخابات ممنوع

اکرمی گفت: فرمانداران، بخشداران و ستاد انتخابات از هرگونه اقدام شائبه انگیز بپرهیزند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بهروز اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: مسائل مختلفی که به ما به عنوان ما مجریان انتخابات باید مدنظر قرار بدهیم این است که از جمله این که از هرگونه اقدام شائبه انگیز توسط فرمانداران بخشداران و ستاد انتخابات باید پرهیز شود تا حس اعتماد عمومی نسبت به مجریان روز به روزتقویت شود.

اکرمی افزود: برای اینکه انتخابات بهتر و مناسب تری را برگزار می‌کنیم باید با دوستان هیئت نظارت شورای نگهبان، هیئت نظارت مجلس شورای اسلامی تعامل داشته باشیم.

او با اشاره به جلسه ستاد انتخابات استان مرکزی اضافه کرد: در این جلسه بحث شد که انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی با مختصات رقابتی، حداکثر مشارکت مردم و سالم و بهداشتی با توجه به شرایط کرونا برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: نکته مهم در برگزاری این انتخابات بحث پشتیبانی‌ها با توجه به شرایط کرونایی و همچنین بحث آیتی است که تمهیدات لازم در نظر گرفته شد.

او ادامه داد: باید از الان تمهیدات لازم را هم برای تامین اقلام بهداشتی و هم تامین نیروی انسانی مورد نیاز به عنوان اعضای شعبه اخذ رای در نظر داشته باشیم که تصمیمات لازم اتخاذ شد.

اکرمی اظهار کرد: از نظرات آقای مبارک آبادی رئیس دفتر هیات نظارت شورای نگهبان بر انتخابات در استان مرکزی هم استفاده شد و نظرات و دیدگاه‌های خودشان را با فرمانداران و بخشداران به عنوان مجریان انتخابات در میان گذاشتند.

او تاکید کرد: امیدواریم این تعامل خوبی که بین مجموعه‌های اجرایی و نظارت و ستاد انتخابات و دوستان ما در هیئت‌های نظارت وجود دارد بتوانیم و کار امانتداری را به شایستگی به انجام برسانیم.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.