سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۵۷ ماموریت تصادفی اورژانس بابل در طرح امداد نوروزی

اورژانس بابل از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی تا ۱۴ فروردین ماه، ۲۵۷ ماموریت تصادفی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر لعلی رییس مرکز اورژانس بابل با بیان اینکه این سازمان ۱۴۷۲ ماموریت از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی تا ۱۴ فروردین ماه در استان انجام داده است، گفت:از این تعداد ماموریت ۲۵۷ مورد آن تصادفی بوده که از این بین ۶۸ ماموریت درون شهری و ۱۸۹ ماموریت جاده‌ای بوده است.

او افزود: ۶۴۲نفر هم در این مدت در بیمارستان‌های شهرستان بستری شده و ۱۸ مورد هم مراجعه به ایستگاه سلامت اورژانس داشتیم.

دکتر لعلی با اشاره به تعداد ۱۲۱۵ مورد ماموریت غیر ترافیکی در این مدت، افزود: بیشترین موارد اعزام در ماموریت‌های غیر ترافیکی مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی و مسمومیت بوده است.

رییس اورژانس بابل در خصوص تمهیدات لازم در خصوص مقابله با کرونا ویروس، گفت:تمام پرسنل اورژانس بابل با تجهیزات کامل آماده امدادرسانی به موارد احتمالی و مشکوک به کرونا ویروس در سطح شهرستان هستند

او افزود:اورژانس بابل با ۱۴پایگاه شهری و جاده‌ای خدمات خود را به شهروندان ارائه می‌دهد.

دکتر لعلی در آخر از شهروندان گرامی خواست که تردد‌های خود را در شهرستان کاهش داده و به توصیه‌های وزارت بهداشت مبنی بر ماندن در منازل خود گوش دهند تا همه با هم بتوانیم زودتر زنجیره انتقال کرونا ویروس را بشکنیم.

رییس اورژانس بابل گفت: ۵۳۷۶بار تلفن‌های اورژانس بابل از شروع طرح امدا نوروزی به صدا در آمد که از این تعداد ۲۰۷مورد مزاحمت بوده است.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.