سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهر‌ه‌مندان از طرح برق امید به ۹ میلیون مشترک می‌رسد

معاون شرکت توانیر گفت: پیش‌بینی می‌شود شمار مشترکان برخوردار از برق امید تا پایان آبان امسال به ۹ میلیون مشترک در سراسر کشور برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامعلی رخشانی‌مهر در بوشهر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در حاشیه مراسم معرفی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت: از آبان پارسال طرح «برق امید» برای مدیریت مصرف اجرا شده است و مشترکانی که این الگو را رعایت کنند مشمول تخفیف ۱۰۰درصدی می‌شوند.

او ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود شمار مشترکان برخوردار از برق امید تا پایان آبان امسال به ۹ میلیون مشترک در سراسر کشور برسد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر همچنین افزود: طبق مصوبه دولت هر سال از آغاز اردیبهشت ۷ درصد به تعرفه برق مشترکان اضافه می‌شود که امسال هم مانند هر سال این افزایش انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


رخشانی مهر عنوان کرد: ۳۷ میلیون مشترک برق در کشور داریم که روزانه ۳۶ هزار مگاوات برق نیاز دارند. البته در اوج مصرف برق که تابستان است، این میزان به ۶۰ هزار مگاوات می‌رسد.

او گفت: ۳۰ میلیون مشترک از این ۳۷ میلیون، مشترکان خانگی هستند و بیش از ۲۲ هزار مگاوات از این ۶۰ هزار مگاوات برق را برای وسایل سرمازا استفاده می‌کنند.

در این آیین از ۱۸ ماه فعالیت اردشیر مذکوری قدردانی و حشمتی به‌عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر معرفی شد.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.