سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از مدل ویژه vivo X۶۰t با پردازنده Dimensity ۱۱۰۰

با رونمایی از گوشی هوشمند vivo X۶۰t مشخص شد این گوشی از پردازنده پردازنده Dimensity ۱۱۰۰ و فناوری 5G استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت vivo در ماه دسامبر گذشته گوشی‌های هوشمند X۶۰ و X۶۰ Pro را معرفی کرد و در ژانویه از X۶۰ Pro+ رونمایی کرد. اکنون این شرکت عضو جدیدی را به نام vivo X۶۰t به ترکیب خود اضافه کرده است.

گوشی vivo X۶۰t به نظر می‌رسد شبیه X۶۰ وانیلی است، اما با این تفاوت که دارای پردازنده Dimensity ۱۱۰۰ SoC است. شایان ذکر است گوشی X۶۰ چینی دارای تراشه Exynos ۱۰۸۰ و X۶۰ جهانی دارای اسنپدراگون ۸۷۰ است.

البته تفاوت مدل‌های X۶۰ فقط این نیست. مثلا تفاوت دیگر در بخش دوربین است. X۶۰t دارای یک دوربین سه گانه با همکاری ZEISS است. این دستگاه از یک دوربین ۳ گانه عمودی که شامل یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است، تشکیل شده است.

جالب است بدانید در حالی که گوشی vivo X۶۰ با پیکربندی‌های مختلفی از میزان حافظه ارائه می‌شود، گوشی X۶۰t فقط یک گزینه را در اختیار شما می‌گذارد و آن هم ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است.

مشخصات گوشی‌های مدل X۶۰

آنچه در X۶۰ و X۶۰t ثابت مانده است، صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی ۱۲۰ هرتزی FullHD + AMOLED است. البته سنسور اثر انگشت در زیر گوشی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری با شارژ ۳۳ وات، اتصال NFC، ۵G و اندروید ۱۱ هم گویا، در هر دو گوشی مشابه است.

گوشی هوشمند vivo X۶۰t در دو رنگ ارائه می‌شود و از طریق فروشگاه‌های آفلاین با قیمت ۴۵۰ یورو (۵۳۰ دلار) برای خرید در چین موجود است. البته در دسترس بودن این گوشی در خارج از چین هنوز معلوم نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.