سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرنطینه روستای سراب‌غضنفر دلفان

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان گفت: بدلیل ابتلای شمار زیادی از اهالی روستای "سراب‌غضنفر" به ویروس کرونا این روستا قرنطینه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،یوسف‌رضا جهانیان ،رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان بیان کرد:با توجه به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا، روستای سراب غضنفر قرنطینه و تست عمومی اهالی آن آغاز شده است.

او اظهار کرد: ابتدای اپیدمی ویروس کرونا در کشور که با برگزاری مراسم عزاداری و حضوری افرادی از خارج استان تا روز گذشته ۴۸ نفر مبتلای قطعی در این روستا شناسایی شدند.

جهانیان ادامه داد: مداخلات لازم جهت مراقبت‌های خانگی مبتلایان، گندزدایی معابر روستا و توزیع بسته‌های بهداشتی انجام شده است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته بسته‌های بهداشتی و مواد غذایی مورد نیاز مردم با همکاری سپاه و بسیج توزیع خواهد.

او بیان کرد: هم اکنون کادر بهداشت و تیم‌های پزشکی در حال غربالگری روستا هستند و با هماهنگی‌های صورت گرفته، "سراب غضنفر " به عنوان یکی از کانون‌های این ویروس از امروز قرنطینه است.

رییس شبکه بهداشت و درمان دلفان ادامه داد: باتوجه به وضعیت پیش آمده ضرورت دارد مدارس و مساجد این منطقه بسته شوند.

جهانیان افزود: از مردم شهرستان تقاضا می‌شود مراسم عزا و عروسی را لغو و از هر گونه تجمع خودداری نمایند.

او ادامه داد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله گذاری و استفاده از ماسک همچنان موثرترین راه‌های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هستند که امیدواریم مردم با درک شرایط موجود این موارد را رعایت نمایند.

روستای سراب غضنفر از توابع بخش مرکزی، در ۲۰ کیلومتری شرق نورآباد مرکز شهرستان دلفان واقع شده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.