سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوء استفاده از کارت صدا و سیمای مرکز آبادان در لیگ برتر فوتبال

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در رابطه با حواشی ایجاد شده بعد از بازی این تیم مقابل صنعت نفت توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از اتمام بازی تیم‌های ذوب آهن و صنعت نفت و پیروزی ذوبی ها، خبری مبنی بر برخورد مدیر رسانه‌ای تیم ذوب آهن با تصویربرداران تیم صنعت نفت منتشر شد.

علی دادفر مدیر رسانه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در رابطه با این خبر بیان کرد: دعوا یا درگیری رخ نداد چرا که اگر زد و خوردی صورت می‌گرفت همه متوجه آن می شدند. من خبر درگیری با تصویربرداران را تکذیب می‌کنم.۲ نفر از خبرنگاران آبادانی (عکاس) مدعی بودند که تصویربرداران سازمان صدا و سیمای مرکز آبادان هستند. آنها با کارت صدا و سیمای آبادان وارد استادیوم شده بودند.

او ادامه داد:آن‌ها مدعی بودند تصاویر ضبطی را برای صدا و سیمای آبادان می‌گیرند، اما خبری که منتشر شد نشان می دهد که دوربین در اختیار آنها برای باشگاه نفت است. قرار دادن دوربین تصویربرداری داخل دروازه ممنوع است. دیده می‌شود که عکاسان دوربین خود را داخل دروازه قرار می‌دهند، اما قرار دادن دوربین فیلم برداری داخل دروازه حریف ممنوع است. از تصویربردار خواهش کردم، اما او به من گفت: همه جای زمین دوربین گذاشته است و در درون دروازه ما نیز قرار می دهد و خطاب به من اعلام کرد که هر کار که می خواهم انجام دهم.

دادفر در پایان بیان کرد:عکاس خاطی به حرف مسئولان بازی نیز اهمیت نداد، اما عوامل هیئت فوتبال استان، دوربین فیلمبرداری را برداشتند. نه درگیری اتفاق افتاد و نه جر و بحثی. سوء استفاده از کارت سازمان صدا و سیمای مرکز آبادان توسط عکاسان معمولی ماجرایی بود که امروز رخ داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.