سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشتیانی: بازیکنان پرسپولیس موقعیت سوزی می کنند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکل گلزنی سرخ‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

اردلان آشتیانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیم فوتبال پدیده خراسان و پرسپولیس تهران اظهار کرد: بازی با کیفیتی بود. سرعت بازی بسیار بالا بود و ۲ تیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند. ب در نیمه دوم بازی تیم پرسپولیس موقعیت‌های بیشتری داشت، که با بی دقتی بازیکنان این تیم موقعیت‌ها به هدر رفت. پرسپولیس شانس پیروزی داشت، اما با موقعیت سوزی از کسب سه امتیاز محروم شد.

عبدی به سادگی موقعیت از دست می‌دهد

آشتیانی در خصوص عملکرد مهاجمان پرسپولیس در این بازی گفت: مغانلو بازیکن جوانی است و انتظارات هواداران از او بالا است. مهدی عبدی در چند بازی اخیر موقعیت‌های خوبی را به سادگی از دست می‌دهد. کمتر بازیکنی در این سطح این موقعیت‌ها را از دست می‌دهد. به نظرم تیم پرسپولیس مشکل گلزنی دارد و این مسئله با شروع روند گلزنی مغانلو یا آل کثیر حل خواهد شد.

کارشناس فوتبال درباره اعتراض گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس به اندازه چمن ورزشگاه امام رضا (ع) بیان کرد: این مسئله برای من قابل قبول نیست. مشکل بلندی چمن برای هر ۲ تیم است. شاید در دوران سرمربیگری گل محمدی در پدیده چمن کوتاه‌تر از زمان کنونی بوده است. چمن ورزشگاه به پرسپولیس لطمه نزد بلکه موقعیت سوزی بازیکنان این تیم باعث از دست دادن سه امتیاز شد. تیمی که ایجاد موقعیت می‌کند حتما از کادر فنی خوبی برخوردار است. کادر فنی پرسپولیس بسیار با تجربه و با دانش است.

مدافع اسبق تیم پرسپولیس درباره عملکرد تیم پدیده گفت: این تیم نسبت به نیم فصل اول لیگ برتر که دچار مشکلات مالی و انتقال مالکیت بود، عملکرد بهتری داشت. تیم پدیده در برخی از ضد حمله‌ها روی دروازه پرسپولیس بسیار خطرناک ظاهر شد. امین قاسمی نژاد کاپیتان این تیم که در سال‌های اخیر عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته به خوبی به پدیده کمک می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.