سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد؛

توجه به موضوع مهارت آموزی مددجویان طی امسال

موسی نژاد گفت: در راستای ایجاد زمینه اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان مددجو، موضوع مهارت آموزی آنان در سال جدید به صورت جدی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در نشست شورای مدیران این نهاد، گفت: در راستای ایجاد زمینه اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان مددجو، موضوع مهارت آموزی آنان در سال جدید به صورت جدی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: با توجه به نامگذاری شعار سال به نام تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، باید توجه داشته باشیم که تولید فقط کالا نیست بلکه ما باید در تولید خدمت هم موفق عمل کنیم که در این راستا تولید خدمت فرهنگی بسیار ارزشمند و زمینه ساز توانمندی مددجویان است.

موسی نژاد اظهار کرد: صاحبان ایده‌های برتر در بین کارکنان این نهاد در راستای تحقق شعار سال مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند.

او مطرح کرد: از آنجایی که توانمندسازی همچنان از برنامه‌های مهم کمیته امداد است، کمیته امداد در این سال می‌تواند نقش آفرینی مهمی داشته باشد و قطعا این نهاد برنامه‌های مهمی در این زمینه خواهد داشت.

موسی نژاد بیان کرد: امداد استان در راستای تحقق شعار نام گذاری سال ۱۴۰۰ ، کارگروهی در این زمینه تشکیل داده و برنامه‌های مربوط به محقق شدن شعار امسال و عملیاتی کردن آن‌ها را رصد خواهد کرد.

در ادامه این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رؤسای ادارات شهرستان‌ها برگزار گردید مدیران استان و شهرستان ها، گزارشی از وضعیت حوزه کاری خود، متناسب با دستور کار جلسه ارائه دادند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.