سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد؛

لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط افراد جامعه به منظور کنترل پیک چهارم کرونا

کریمیان گفت: در حال حاضر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط آحاد جامعه تنها عاملی است که می‌تواند ما را در کنترل و مدیریت پیک چهارم کرونا کمک کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در شصت و چهارمین جلسه ستاد استانی مدیریت مبارزه با کرونا ، گفت: طبق آمار‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، استان‌ ایلام رسما وارد پیک چهارم شده‌ و  با وجود افزایشی شدن آمار‌های مربوط به بیماری کرونا در ایلام ، این مسئله قابل پیش بینی بود.

او ادامه داد: با توجه به اینکه نوع جهش‌یافته انگلیسی که وارد استان شده ، سیر بیماری بسیار سریع است، از نظر ابتلا و بستری‌ها در روز‌ها و هفته‌های آتی آمار‌ها صعودی خواهند شد.

کریمیان اظهار کرد: اگرچه در حال حاضر آمار فوتی‌های بیماری کرونا در استان پایین است، اما با وارد شدن استان به پیک چهارم قطعاً این آمار نیز بالاتر خواهد رفت.

او بیان کرد: در حال حاضر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط آحاد مختلف جامعه تنها عاملی است که می‌تواند ما را در کنترل و مدیریت پیک چهارم بیماری کرونا کمک کند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد: در ایام تعطیلات نوروزی ، تردد مسافران در سطح استان و روند کاهشی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بین جامعه باعث شده که در حال حاضر بیمارستان‌های تابعه دانشگاه به لحاظ ظرفیت بیماران بستری در حال تکمیل شدن باشند و ما این نگرانی را داریم که در روز‌های آینده و بالا رفتن آمار‌ها ، برای بستری کردن بیماران با چالش مواجه شویم.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.