سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندخبرنگار خراسان شمالی؛

سهمیه بندی آرد در روستای کلاته میرزا رحیم/ ساکنان روستا از مسئولان درخواست رسیدگی دارند

مشکل نان در روستای کلاته میرزا رحیم در استان خراسان شمالی تنها با اضافه کردن یک کیسه آرد، حل خواهد شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، نان به‌عنوان کالایی اساسی و ضروری در سبد مصرفی خانوار‌ها بوده و غذای اصلی بسیاری از افراد است.

نان یکی از موهبت‌ها و برکاتی است که خداوند به بندگان خود عطا کرده است؛ و همانطور که پیامبر اکرم (ص) فرمودند: «بهترین طعام و غذای شما نان می‌باشد».

در ایران نیز نان ارزش و احترام خاصی برخوردار است و آن را برکت خدا می‌دانند و دور ریختن آن را نوعی گناه شمرده می‌شود.
ولی متاسفانه گاهی اوقات مشاهده می‌کنیم در برخی از نقاط کشورمان با کمبود این کالای اساسی که از بزرگترین نعمت خداوند است به دلیل کمبود سهمیه آرد با کمبود آن مواجه می‌شوند.

شهروندخبرنگار ما از کمبود نان در روستای کلاته میرزا رحیم در شهرستان اسفراین استان خراسان شمالی بسیار گلایه‌مند است و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام لطفا مسئولان مربوطه برای حل مشکل نان مردم،سهمیه آرد نانوایی روستای کلاته میرزا رحیم را افزایش دهند.برای این موضوع چند باری هم به فرمانداری و انحادیه نانوایان نامه بردیم تا سهمیه را افزایش دهند.صف تنها نانوایی این روستا بسیار شلو غ و نان به اندازه نیاز مردم پخت نمی شود چون آرد کم است.مسئولان می گویند به اندازه سهمیه نان پخت کنید و تمام .اگر روزی به سهمیه آرد روستا تنها یک کیسه اضافه شود مشکل حل می‌شود.خواهش می کنم رسیدگی کنید.


بیشتر بخوانید:

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.