سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه به میراث فرهنگی نقطه قوت جشنواره ساباط

‍ عضو شورای سیاستگذاری اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط یزد گفت: این جشنواره حاصل هم افزایی ارگان های ذی ربط است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  ونوس عامری، عضو شورای سیاستگذاری اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط یزد همکاری مشترک شهرداری و ارشاد را منتج به برگزاری جشنواره ساباط یزد دانست و گفت: توجه به میراث یزد نقطه قوت این جشنواره است.

عامری در نشست رونمایی از پوستر جشنواره فیلم ساباط یزد همکاری شورای شهر، شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد را یک اتفاق مثبت دانست و گفت: امروز این همکاری و تعامل منتج به برگزاری چنین جشنواره‌ای در یزد شده است.

او هم‌افزایی ارگان‌ها در برگزاری این جشنواره را نقطه قوتی برای آن در نظر گرفت و اظهار کرد: میراث ناملموس و ملموس و میراث فرهنگی از ظرفیت‌های قابل توجه یزد به شمار می‌روند که براساس این ظرفیت‌ها شاهد برگزاری اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط در یزد هستیم.

عضو شورای سیاستگذاری اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط یزد با اشاره به تعویق این جشنواره به واسطه بیماری نوپدید کرونا ادامه داد: خوشبختانه با وجود کرونا، شاهد برگزاری جشنواره به صورت اکران آنلاین این جشنواره هستیم.

این مسئول با بیان اینکه پیشرفت خوبی در روند برگزاری جشنواره اتفاق افتاده است، گفت: ابعاد کار پیشرفت خوبی داشته و ابراز امیدواری کرد که که این جشنواره منشأ خوبی برای جریان فرهنگی در شهر با هدف ارتقای هنر در شهر، ارتقای نشاط اجتماعی و هنری یزد در ایران و جهان به عنوان تنها شهر میراث جهانی باشد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.