سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روحانی در جلسه ستاد مقابله با کرونا:

دو استان کشور وارد موج چهارم کرونا شده است/ ممنوعیت برگزاری مراسم‌های مذهبی در مناطق نارنجی و قرمز در ماه رمضان

رئیس جمهور گفت: موج چهارم در دو استان آغاز شده و در برخی استان‌ها هم اگر مراعات نشود، ممکن است وارد این موج بشویم.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا از پاندمی کرونا به عنوان یکی از حوادث بسیار مهم قرن نام برد و گفت: در ۴ ماه باقی مانده از فعالیت این دولت، مقابله با پاندمی کرونا و تلاش برای مهار این ویروس همچنان یکی ازاولویت‌های اصلی است.

روحانی با بیان اینکه درطول ۱۴ ماه گذشته از شیوع بیماری کووید ۱۹، این ویروس نه از بین رفته و نه ضعیف شده است، گفت: امروز ساخت واکسن از اولویت‌های اصلی برای مهار این بیماری است و تجمعات و دورهمی‌ها باید همچنان به عنوان یک خطر تلقی شود.

رئیس جمهور مقابله با ویروس، لغو تحریم‌های اقتصادی، معیشت مردم و تکمیل و افتتاح طرح‌های نیمه تمام را ۴ هدف مهم و اصلی در ماه‌های پایانی فعالیت این دولت برشمرد و افزود: دولت با همه توان به تلاش خود برای تحقق این ۴ هدف اصلی ادامه خواهد داد و حتما در ۴ ماه آینده شرایط قابل قبولی خواهیم داشت.

روحانی با بیان اینکه پاندمی کرونا برابر آمار رسمی تاکنون حدود ۳ میلیون قربانی گرفته که آمار واقعی بسیار بالاتر از این رقم است، اظهار داشت: مردم ایران در ۱۴ ماه گذشته علاوه بر مقابله با کرونا با تروریسم و جنگ اقتصادی تمام عیار نیز مقابله کرده اند و انصافا در این میدان با از خودگذشتگی و ایثار کادر درمان و مقاومت مثال زدنی مردم، کارنامه قابل قبولی به دست آمده است.

وی با اشاره به اینکه هر گاه ملت ایران با مشکلی مواجه شده قدرت ملی مردم تبلور یافته و به عبور از مشکلات کمک کرده است، تصریح کرد: ویروس کرونا سبک جدیدی از زندگی را پدید آورده است که ناچار از رعایت قواعد آن هستیم. این ویروس در ۱۴ ماه گذشته نه از بین رفته و نه حتی ضعیف شده و برعکس حتی جهش یافته و تهاجمی‌تر هم شده است.

روحانی با اشاره به اینکه تاکنون داروی قطعی برای درمان این بیماری ساخته نشده است، گفت: موثرترین راه مقابله با این بیماری فعلا تزریق واکسن است که ساخت واکسن در داخل کشور و خرید و واردات واکسن از خارج از اولویت‌های اصلی ما در مقابله با این بیماری است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم باید با مشاهده کوچکترین علامت بیماری خود را قرنطینه کرده و به پزشک مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: اینکه کسی مبتلا به کرونا باشد و سر کار برود یا در اجتماعات و دورهمی‌ها حضور یافته و یا بدتر از آن، به مسافرت برود به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید قاطعانه با چنین متخلفانی برخورد شود.

روحانی با بیان اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی باید بیشتر از گذشته با دقت اجرا و رعایت شوند، گفت: هیچ دوگانگی در دستورالعمل‌های بهداشتی وجود ندارد و در تمام مبادی ورودی رسمی کشور با دقت تمام از تردد‌ها مراقبت می‌شود.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بر اساس مباحث و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری مراسم مذهبی در شهر‌های آبی و زرد با رعایت دقیق پروتکل‌ها آزاد و در شهر‌های با وضعیت نارنجی و قرمز ممنوع است و درمورد مراسم شب‌های قدر نیز با توجه به شرایط آینده تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۶
در انتظار بررسی: ۰
امجدی
۱۱:۰۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
کشنده تر از ویروس کرونا دولت فخیمه شماست شما فقط برین و مانع ایجاد نکنین اگه به فکر سلامتی مردم بودین صف های طولانی خرید مرغو به راه نمی انداختین
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
چرا سفرهای نوروزی رو ممنوع نکردید
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
چه کاری کردی یه آجری نگذاشتی سر دیوار توی این ۸سال ات فقط تورم چند برابری برای ما درست کردی جواب ۲۴ میلیون رای بده یاد نره
H
۲۲:۰۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
مدیریت صفر . ادعا بی نهایت
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
رییس جمهوری که دادن نمره صفر هم براش زیاده
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
ماشالله جاده ها باز اکثرا به سفر....هیشکی هم متاسفانه جلوگیری نکرد....امسال هتل های اصفهان پر مسافر بود و متاسفانه اکثرا از خوزستان.جایی که کرونا انگلیسی هست.اصلا واسه مردم همه چیز عادی شده ....
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
شما که همه مراسمات رو بیش از یکساله تعطیل کردی، همین هفته پیش مسجد جمکران رو بستی، ای کاش راه ترکیه رو هم می بستی که همه شهراش قرمزه.
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
عملکرد این دولت و دولت قبلی (هر دو رییس جمهور)، به نحوی به سرانجام رسید که نیازی به دشمن نداریم که بنیان ما را از هم بگستراند
کمی صداقت، شرم و حیا، درایت، شهامت و ... می توانست در هر مسیری حمایت مردم را به همراه داشته باشد ولی افسوس ...
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
اعتقادات مردم را از بین بردید.اگر کرونا هم نبود کسی در مجالس ماه مبارک رمضان شرکت نمی کرد.جواب خدا را چه می خواهید بدهید.
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
آره خدایی
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
وقتی ماه رمضان نیمه شعبان مشکل داره ولی 22بهمن انتخابات هیچ مشکلی ندارند برای انتخابات وضعیت سفید ولی عزاداری ماه رمضان در مساجد بسته.
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
واقعا. امام زمان فداش بشم خیلی مظلوم واقع شد
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
به به آقای روحانی تبلت امریکایی سرفیس مایکروسافت رو با دلار ۴۲۰۰ گرفتی یا ۲۵هزارتومن ؟حقوق چندماه یه نفر تو قشر متوسطه ؟
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
شمال و ترکیه کرونا نداره.فقط مسجد و مراسم مذهبی کرونا داره؟؟؟؟؟!!!!
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
ترکیه رو آزاد کردین و ارز کشور را دادین به ترکیه.ملت رفتن ترکیه تفریح و کرونا آوردن.حالا فقط زورتون به مراسم مذهبی ماه رمضان رسیده..جاده و مسافرت در عید آزاد بود و حالا زورتون به مراسم مذهبی رسیده...
محمد۳۱۵
۱۸:۴۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
همه رفتن سفر و گشت گذار و ترکیه و....اونوقت مراسمات مذهبی تعطیل چقدر کارآمد
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
پول مارو در بورس برگردان سهام پالایش یکم خریدم بعد از چندین ماه پولمون خوابیده بیشتر پولمون پریده
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
#نه_به_توقف_گاندو
محمد ت
۱۸:۱۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
مراسم های مذهبی ممنونع است اما 15روز عید سفر آزاد. چون در سفرها بنزین می فروختند تا جیبشان را پر کنند.
بختیاری
۱۷:۵۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
آقای روحانی در باقیمانده عمر دولتت از قرارداد بیست و پنج ساله ایران و چین پنجاه ملیار دلار برای آبادی سواحل مکران و بندر گواتر و بندر چابهار و اتصال چابهار به پایتخت و تکمیل جاده باستانی راه ابریشم و محور شرق به غرب و شمال به جنوب را راه اندازی کن و از چابهار شهری سه برابر تهران بساز بلکه یادت به نیکی در ایران ماندگار شود.
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
نیکی میخواد چه?
علی
۲۰:۵۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
داداش این بنده خدا ۷-۸ سال دیگه هم باشه این کارا ازش بر نمیاد، اونوقت تو یه ماه آینده شما براش طومار نوشتی.خدا شفات بده.
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
همه چیز دهها برابر شد جز حقوقهای ما کارگران.
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
همه چیز دهها برابر شد جز حقوقهای ما کارگران که صدها برابر شد
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
هرنفسی که میرودتومقصرانی ،تو زندگی غصه نداری ،حسن توفکربرجامی،زدی ازریشه هرچه ارزانی
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
این شعره?
علی
۱۷:۲۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
هیچ تلاشی برای رفع فقر معلم نکردی
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
معلم فقیر نیست علی
شما معلم نیستی که فقیری
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
والا حقوقتون که زیاد شد کار هم که به لطف کرونا تعطیله.
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
عزیز جان من به عنوان معلم از علی پشتیبانی میکنم معلم زیر خط فقره حقوق معلمین اکثراً حدود نود درصد زیر ده میلیونه و نسبت به سال نود و دو حقوق معلمین حدود سه برابر شده و قدرت خریدش به یک سوم سال نود و دو یعنی اگه دو وصد می‌گرفته وحالا ششو سیصد می‌گیره برحسب دلار حقوقش درسال نود و دو هفتصد دار وحالاحدود دویست و چهل دلارداره می‌گیره حالا حساب کن ببین معلمین فقیرتر شدن یانه و بعد پیدا کن پرتقال فروش را
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
ما که از همان اول مسجد را تعطیل نکردیم اما با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی ، در ماه مبارک رمضان هم اگر خداوند متعال توفیق دهد مسجد را تعطیل نمی کنیم.
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
سلام قیمت واکس مشکی کفش چنده؟
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
مقصر شمایی که اجازه دادی مسافران لا ابالی در کشور مسافرت برن و ماهایی که دو ساله داریم رعایت می کنیم انگار نه انگار، اگه قراره با این کسایی که مسافرت میرن هیچ برخوردی نشه و راه ها رو در نتیجه ی مدیریت غلطتون باز گذاشتین، ماها هم بزنیم زیر همه چی و بریم مسافرت و قوانین کرونا رو زیر پا بگذاریم، والا ما هم دل داریم و ما هم خسته شدیم ، از اول کرونا جایی نرفتیم چرا راه ها رو باز گذاشتین که این مریضی تموم نشه؟! هر نفر ی که بمیره مقصرش شما هستی اقای روحانی، چون میتونستی سفت و سخت بگیری و اجازه ی هیچ مسافرتی رو در عید ندی !
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
چو ن تو هم دل داری هر کار دوست داری بکن
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
این دولت نشون داده که جون ملت براش ارزشی ندارند البته کسانی هم که بی توجه هستند واقعاً برای مردن خوبند ولی ما ناراحت کسانی هستیم واقعا همه چیز را رعایت کردند وچوب ندانم کاری جاهلان را خوردند
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
این که گفت امسال چیزی گران نمی شه؟؟؟!!!!
امروزمرِغ۵هزارتومان وگوشت۲۰هزارتومان هرکیلوگران شد؟؟؟!!
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
هر چی گران میکنه بیشتر میخرن
کمبود بودجه تامین میشه
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
⭕️ بررسی کارنامه دولت روحانی در حوزه مسکن: عمدا اقتصاد کشور را به این روز انداختند که ما با آمریکا سازش کنیم

ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
تو باید سفر راممنوع میکردی
پسر ایران
۱۶:۲۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
دیگه کم کم تو فکر خداحافظی باش....وقتشه که بری مجمع تشخیص مصلحت نظام....
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
ببخشید ایشون باید برند جایی که قبله آمال شونه همین هشت سال مصلحت بوده کافیه
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
آقای رییس اون چیزی که گذاشتی رو سرت قاضی کن و حداقل به خودت دروغ نگو ، حقیقتن در این هشت سال چه کار مثبتی انجام دادی.
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
اینکه معتقده خیلی کارکرده
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
آقا چرا این حرف رو میزنید ؟؟؟ کم کمش اقتصاد ایران از آلمانی هایی که ۳۰ سال پیش فنی ایران تو مشت اونا بود بهتره..
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
همه کارها
سمت
۱۶:۲۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
سفر ها رو هم کنسل میکردید که رو تون بشه الان مراسم مذهبی رو تعطیل کنید. من سنگ مسجد و امام زاده رو به سینه نمیزنم اما از حرف دو پهلو بدم میاد همه کسایی که رغتن مسافرت به شما بی اعتماد هستن و به ریش بقیه که مونده خونه میخندن
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
چرا به طب سنتی برای جمع کردن این ویروس اعتماد نمیشه، خودم، خانواده ام، و تعدادی از فامیل با هزینه ای اندک معالجه شده و به نوعی واکسینه شدیم. یعنی اینکه رعایت آنچنانی نمی کنیم و شکر خدا مشکلی هم نداریم. به والله العظیم ستاد کرونا و همچنین شما خبر گزاریها که وظیفه اطلاع رسانی و جریان سازی دارید در مرگ این عزیزان مسئولید.
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
با خوردن عنبرنسارا معالجه شده اید یا روغن بنفشه مالیدید؟
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
اره اره من یه بار خودم دادم دست یکی مثل شما تازه با مجوز از وزارت
تو واکسینه شدی واسه ما بسه
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
حتما با گزش زنبور عسل بر گرده ی مبارک درمان شدین؟
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
کسانیکه نمی خواهند بپذیرند و یا هدفمند جلوی اینکار را می گیرند. بروند با ان سیستم ادامه دهند اما حق توهین و بی ادبی را ندارند. محقق منصف به این نتیجه خواهد رسید. همانگونه که چین میلیاردی به آن رسید.
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
اگر به طب سنتی برای جمع کردن این ویروس اعتمادبشه
کمبود بودجه تامین نمیشه جانم!!!!
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
به جای مسخره کردن دیگران، از تجربه های خوب و سازنده دیگران استفاده کنیم
دانش امروزی چیزی جز بهره گیری از تجارب دیگران نیست
بماند، اگر طب جدید گره گشا بود این همه عزیز جانشان را از دست نمیدادند!
امین
۱۶:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
چرا فکر میکنید مردم نادان هستند و واقعا از چی دفاع میکنید؟ برای چی ترکیه رفت و آمد باز بوده و هنوز آزاده؟
آمارجهانی همین امروز : مبتلایان امروز در کشور ترکیه حدود 42 هزار مورد جدید
ایران حدود 11 هزار مورد جدید
عراق حدود 5 هزار مورد جدید

واقعا نمیدونم مردم رو چی فرض کردید ؟

عراق ممنوع و بسته ترکیه باز!


لطفا نظرم رو تایید کنید . عین واقعیته
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
احسنت.فقط زورشون به اعتقادات ما رسیده.ترکیه کرونا نبود؟؟؟؟فقط مساجد در ماه رمضان کرونا داره؟؟!!!!
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
والا
احمد
۲۱:۵۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
اینا دارن درامد زایی میکنن از این کرونا چه سادهای کدوم کشور داره سود میبره جوز ضرر پیداکن پرتقال فروش رو
احمد
۱۶:۱۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
شما که گفتی موج چهارم نداریم
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
کی گفت موج چهارم نداریم???
امین
۱۶:۱۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
چرا فکر میکنید مردم نادان هستند و واقعا از چی دفاع میکنید؟ برای چی ترکیه رفت و آمد باز بوده و هنوز آزاده؟
آمارجهانی همین امروز : مبتلایان امروز در کشور ترکیه حدود 42 هزار مورد جدید
ایران حدود 11 هزار مورد جدید
عراق حدود 5 هزار مورد جدید

واقعا نمیدونم مردم رو چی فرض کردید ؟

عراق بسته و ممنوع تر کیه آزاد!
S R
۱۶:۱۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
علت عدم تصمیم ناعادلانه درباره محدودیت ها چیست؟
این خواسته زیادی نیست که در کنار محدودیت برای مراسم مذهبی، سایر محدودیت ها نیز اعمال شود.
ازدحام در حمل و نقل عمومی، عدم رعایت در پارک ها و تفریگاه ها، ادارات شلوغ، سفرهای تفریحی، باز بودن مرز کشور بر روی کشورهای دارای پیک بیماری مثل ترکیه، کندی شدید واکسیناسیون، عدم رعایت رستوران ها و تالار پذیرایی ها، برگزاری آزادانه عروسی و عزا و... از چشمان مبارک نیافتد.
امین
۱۶:۰۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
چرا فکر میکنید مردم نادان هستند و واقعا از چی دفاع میکنید؟ برای چی ترکیه رفت و آمد باز بوده و هنوز آزاده؟
آمارجهانی همین امروز : مبتلایان امروز در کشور ترکیه حدود 42 هزار مورد جدید
ایران حدود 11 هزار مورد جدید
عراق حدود 5 هزار مورد جدید

واقعا نمیدونم مردم رو چی فرض کردید ؟

عراق بسته ست اونوقت!
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
لامصب این ویروس کرونا خیلی هوشمنده .فقط تو مساجد و مراسم مذهبی فعالیت میکنه.امیدوارم به حق صاحب ماه مبارک کسانی که به عمد مردم رو از فیوضات ماه خدا محروم میکنن در دنیا و آخرت رسوا و گرفتار بشن.
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
بادعای گربه سیاه بارون نمیاد ماهم دعا میکنیم الهی کسانیکه محرم وعزاداری را بهانه کردند تا منبع درامد داشته باشند والهی کسانیکه برای منبع درامد نماز وزیارت را تعطیل نکردند ونگذاشتند قم قرنطینه بشود دردنیا واهرت سوا وعذابشان کن
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
بیچاره برو بشین از عقل ناقصت کمک بگیر.ببین مراسمی مثل محرم و عزاداری باعث پیک کرونا شده یا مسائل دیگه.التماس تفکر
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
امین به حق رب العالمین
محمد ت
۱۸:۱۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
گرفتاری و رسوایی بالاتر از این؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
فقط تو مساجد و مراسم مذهبی فعالیت میکنه??
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
اشتباه منفی دادم
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
در پاسخ به ناشناس 45 : 16
واقعا مشخصه بی دین و غربزده ای که وضعیت کرونای ایران که فقط بر اثر بی عرضه ای مسئولین و نادانی افرادی مثل تو شدت پیدا کرده رو گردن مراسمات مذهبی میندازی .
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
احسنت ،احسنت ،صف مرغ و روغن وشکر و .........
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
هر چی گران میکنه بیشتر میخرن
کمبود بودجه تامین میشه احسنت ،احسنت
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
آقا ی روحانی شما همیشه هر وقت در رسانه ها صحبت می کنی فقط از کرونا حرف میزنی نه کاری به اقتصاد و این گرونی که به بار آورده اید داری و نه اشتغال جوانان و نه وضعیت معیشتی مردم و ....
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
این گرونی که خوبه هر چی گران میکنه بیشتر میخرن
کمبود بودجه تامین میشه
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
وسط کرونای انگلیسی که هزار برابر خطرناکتر از کرونای قبلیه سینماها و موزه ها و سالن ها و بقیه جاها رو واز کردی و مملکتم رنگبندی کردی تا مردم برن مسافرت و انگلیسیه همه جا پخش بشه حالا دایه مهربانتر از مادر شدی ؟
مملکتو به باد فنا دادی از رو هم نمیری
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
کلا گیر مراسم مذهبیه و الا بزن و برقص که کرونا رو منتقل نمیکنه :))
من
۱۶:۰۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
کنسرت ها ی کیش و قشم ، سفر به ترکیه با اون آمار مبتلای بالاش و... آزاده اما عراق و جمکران و... بسته و ممنوع
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
اها درست دقیق گفتی هموطن عزیز نمونه اش رقص هندی رامبدحقه باز خخخخ خدایی هیچ بهترازشادبودن نیست خودحسن کلیدساز بزرگترین ویروسه ازکرونا بدتر
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
خدایا ما را از شروابستگان انگلیس رها کن
علی
۱۵:۲۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
مطمئنم شب های قدر همه کشور قرمز میشه و روز عید فطر همه کشور آبی میشه.بازم خوبه ماه محرم نیستش وگرنه کشور اون موقع وارد موج پنجم میشد
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
آقای روحانی لطفا برنامه روزانه خودتون رو برام بفرستید ببینم چی توشه اینهمه اعتماد بنفس دارید.
محمد ت
۱۸:۲۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
از شنبه تا پنجشنبه خوردن و خوابیدن و جمعه ها بیدار شدن و گران کردن اجناسی که طی مدت یک هفته در خواب می دیم. اینم از برنامه کاری ام فرمایشی بود؟
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
چه لزومی داره رئیس جمهور هر روز حرف برنه؟
محمد ت
۱۸:۲۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
پس خدا زبان را برای چی افریده؟ چرا گناه زبان بیشتر است؟
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
حرفم نزنه؟
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
دیگه ارزش انتقادم نداری ......
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
یعنی کسی نفهمید که این داره از عمد بعد از سفرها محدودیت ها را اجرا می کنه تا همچنان بتونه پر این چند ماه هم هر روز مخ مردم را تو فرغون بریزه و نمک به زخمشون بپاشه به عنوان رئیس ستاد مبارزه با کرونا .مملکتی که رئیس جمهورش شده این و وزیر خارجش شده وزیر برجام دیگه وضعش بهتر از این نباید باشه
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
آقای رئیس شاید این بندگان خدا که عید به شمال ودریاوکیش وترکیه...رفتند ماه مبارک بخواهند مسجد برن تکلیف چیه...
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
حرام است
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
کرونا فقط تو مراسم مذهبی نه مسافرت ها مگر نمیدانی
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
دیوار مذهبی ها همیشه کوتاه با فاصله اجتماعی ما مراسم میگیریم حتی با خانواده خودمون تا کورشود هر آن که نتواند دید
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
کور شود
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
مشکل اینجاست که دولت میاد ممنوعیت رو بعد اوج گرفتن میزاره در صورتی که باید جلوگیری کرد که به چنین وضعیتی دچار نشیم.
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
غیر از این بود باید در کار این دولت شک میکرد
سعید
۱۴:۳۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
بفرمائید چرا دولت محترم علی رغم تاکید وزیر محترم بهداشت مبنی بر عدم سفر نوروزی در جلوگیری از آن هیچ کاری نکرد فقط وقتی اوضاع خراب شده وضعیتها را جابجا میکند؟؟؟
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
توقعاتی دارید توی این 7 سال چه کار کردند که الان بیان بکنن؟
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
یعنی میگی وضعیتها را هم جابجانکند؟؟؟
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
راست میگید به جای ممنوعیت مراسم مذهبی جلوی سفرها رو بگیرید . فقط گیر دادند به مراسم مذهبی . بیشترین مواظبت رو مردم در مراسم مذهبی داشتند . نه ورزشکاران و نه بازیگران و نه کسانی که به سفر رفتند هیچ کدوم رعایت نکردند ولی تبلیغ میکنند که مراسمهای مذهبی عامل زیاد شدن کروناست.
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
بابا انصاف هم چیز خوبی است ، در مراسم مذهبی در جمکران هزاران نفر در کنار هم قرار می گیرند ، لذا احتمال آلوده شدن افراد بالا است در شمال و غیره پارک ها و مراکز جمعی تعطیل است این مسافرها به ویلا ها می روند و افراد زیادی کنار هم قرار نمی گیرند اگر یک خانواده آلوده باشد ، نهایتا 6 نفر آلوده میشود اما در مراسم بزرگ یک دفعه چند هزار نفر آلوده می‌شوند ، لذا انتخاب ستاد کرونا انتخاب بین بد و بدتر بود و اگر ممنوعیت کامل صادر میشد مردم رعایت نمی کردند ،لذا باید راههایی باز می شد ، و هزینه سفر گران میشد ، تا آلودگی مردم حداقل شود ، و مقاومت کاذب هم صورت نگیرد ، لذا ستاد کرونا انصافا بد عمل نکرد،
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
حسن به داد امتحانات نهایی برس
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
بی امتحان قبوله
عزت رسولی
۱۳:۴۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
آقا خواهشا" حداقل حرف نزن ؛ مگه وزیر بهداشت شما التماس نکرد مسافرت درایام نوروز ممنوع بشه ؟ چرا کارو به کاردان نمیدی ؛ باعث بانی موج سوم از نظرمردم فقط خودتی .برو تیم نظرسنجی بفرست تامتوجه بشی .توروخدا این چند ماه باقی مونده از حکومت را ساکت باش وهیچ تصمیمی برای این ملت نگیر
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
هیچ تصمیمی برای این ملت نگیره?
هر چی گران میکنه که بیشتر میخرن
کمبود بودجه تامین میشه
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
آره بعدش نوشتید امتحانات نهایی حضوری برگزار می شود؟؟
ما که دستمون به هیچ جا نمی رسد.
شما لطفاً از طریق وزارت بهداشت پیگیری کنید.
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
واقعا با تدبیر عالی آقای روحانی وارد موج چهارم کرونا در کشور شدیم تشویق تشویق
محمد ت
۱۸:۲۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
مگه نشنیدی که گفته اند سنگ بزرگ علامت نزدن است؟ از کلید بزرگی که زمان ریاست جمهوریش اورد باید می فهمیدی
ناشناس
۰۷:۴۹ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
علی برکت الله
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
در این هشت سال چه کردی تا این 3 ماه کاری بکنی
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
تا این 3 ماه کاری بکنی?
هر چی گران میکنه بیشتر میخرن
کمبود بودجه تامین میشه
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
پس تکلیف آزمونهای سراسری روز جمعه ۲۰ فروردین ماه وکالت با حدود ۸۲ هزار داوطلب و آزمون بانک تجارت در شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی به خصوص تهران و البرز و سایر شهر چی شد؟؟؟؟ چرا ستاد ملی راجع به این آزمونها چیزی نمیگه الان ما از بلاتکلیفی نمی دونیم چی کار کنیم بلاخره ما باید روز جمعه آزمون مرگ بدیم یا نه؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
یک خسته نباشید بگیم به این بی تدبیری هاو عده ای از مردم که به این بی تدبیری تاکید داشتن و با رفتن به سفر سوغات کرونا برای بقیه هموطنان هدیه اوردن،امسال باید شاهد مرگ چند عزیز وهموطن دیگه باشیم؟قبرها شد 4 طبقه کافیه برید ببینید تا از وسعت فاجعه تعجب کنید
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
چطور نیمه شعبان و جشن و عزاداری ها ممنوعه بعد رفتن به شمال و مسافرت هایی که در ایام عید انجام شد ازاده
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
گل گفتی انگار کرونا رو درست کردند که کاری که بی مذهبها نتونستند در ایام دیگه سر مذهبیون در بیارند، اینا با کرونا انجام بدهند.
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
مردم دیگه خسته شدن از این همه دو گانگی و چندگانگی سفر به ترکیه و شمال ممنوع نیست ولی در آستانه ماه مبارک رمضان مساجد و اماکن مذهبی و مراسمات ممنوع بیاید بگید مراسم و مساجد باشه هر کی رفت جریمه بده شما که فقط برای جریمه و گرفتن پول برنامه دارید میگید برید سفر بعد 72 ساعت وقت دارید از شهرها خارج شوید والا جریمه یعنی شما عقل نداشتید با سفر آمار میره بالا یا مدنظر شما فقط جریمه و درآمد زایی بوده
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
ای بابا ... چرا اینجوری قضاوت می کنید.... دست بزنید.... علی برکت اله بگید.... رئیس جمهورمون صحبت فرمودند. دستور دادند کسایی که بیمارند قرطینه کنند خودشون رو و بیرون نرند... مردم هم که منتظر دستور ایشون بودند.... آخی .. فقط یکم دیر نشده .... دیه همه رفتن ترکیه و اروپا و ددر دودورهاشون رو کردن و کرونا سوقانی آوردند ... هموطنان عزیز سوقاتی مخصوص رئیس جمهورمون یادتون نره ها.... حتما بدید بهشون... بچه های کادر درمان : خدا بهتون قوت و صبر بده انشاء الله...
مهدی
۱۲:۴۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
باسلام چگونه بپذیریم درحالی که برای ایام عیدجهت مسافرت به شمال و جنوب محدودیت اعمال نشده اما بازهم به ایام مذهبی رسیدیم و اقدامات سخت گیرانه.واقعااین تصمیمات آدم به شک می اندازد که آیا مسلمان هستیم؟اگرقراراست جلوگیری شودچراجلواین مسافرت ناگرفته نشده الآن شاهدموج چهارم نباشیم.امادرمحرم ورمضان باوجود رعایت حداکثری شود
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
حاج آقا استانها را ول کن بورس 9 ماهه کرونا گرفته و الان وارد موج دهم شده مرغ و تخم مرغ که فاتحه
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
دشمنان بیشتری خوفی که دارند از همین مراسم مذهبیه
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
بسم الله الرحمن الرحیم

اِلهى عَظُمَ الْبَلاءُ
خدای من بلا و مصائب ما بزرگ شد

وَ بَرِحَ الْخَفآءُ وَ انْکَشَفَ الْغِطآءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجآءُ
و بیچارگی ما بسی روشن و پرده برداشته شد و امید ناامید شد

وَ ضاقَتِ الاَرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمآءُ
و زمین(با همه ی پهناوری‌اش) تنگ آمد و رحمت آسمان منع گردید

وَ اَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَ اِلَیْکَ الْمُشْتَکى
و توئی یاور و معین ما و شکایت به جانبِ توست

وَ عَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِى الشِّدَّةِ وَ الرَّخآءِ
و اعتماد و تکیه چه در سختى و چه در آسانى بر تو است

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَ الِ مُحَمَّد
خدایا درود فرست بر محمد و آل محمد

اُولِى الاَمْرِ الَّذینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنا بِذلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ
زمامدارانى که پیرویشان را بر ما واجب کردى و بدین سبب مقام و منزلتشان را به ما شناساندى

فَفَرِّجْ عَنّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَریباً
به حق ایشان به ما گشایشى ده فورى و نزدیک

کَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ
مانند چشم بر هم زدن یا نزدیکتر

یا مُحَمَّدُ یا عَلِىُّ یا عَلِىُّ یا مُحَمَّدُ
اى محمد اى على اى على اى محمد

اِکْفِیانى فَاِنَّکُما کافِیانِ
مرا کفایت کنید که شمایید کفایت کننده‌ام

وَ انْصُرانى فَاِنَّکُما ناصِرانِ
و مرا یارى کنید که شمایید یاور من

یا مَوْلانا یا صاحِب الزَّمانِ
ى سرور ما اى صاحب

الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ
فریاد، فریاد، فریاد

اَدْرِکْنى اَدْرِکْنى اَدْرِکْنى
دریاب مرا، دریاب مرا، دریاب مرا

السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ
همین ساعت، همین ساعت، هم اکنون

الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ
زود، زود، زود

یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ
اى مهربان‌ترینِ مهربانان

بِحَقِّ مُحَمَّد وَ الِهِ الطّاهِرینَ

به حق محمد و آل پاکیزه‌اش
ناشناس
۰۱:۴۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
اینکه کل قرآنه
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
خدایا به حق ماه مبارک رمضان ریشه منافقین را از کشور ما کوتاه کن امین به حق رب العالمین
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
فقط مراسم مذهبی ممنوع است دیگه توی صف مرغ ایستادن ها، و بقیه مراسمات ممنوع نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
افزایش بیمار و مرگ و میر به لطف مدیریت خوب شما...!!!
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
بابابی خیال هرروزمیای یه سخنرانی الکی میکنی مملکتی که شما ریسش باشی بهترازاین نمیشه
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
الان تو عید برای چی راه هارو باز گذاشتید ؟!
نبی
۱۱:۳۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
سلام
سفر به مازندران آزاده.....نیمه شعبان ...جمکران ممنوعه........اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
رفتن به جمکران و مساجد ممنوعه ولی شمال و ترکیه و آنتالیا و شهرای شمالی و...واسه عیش و نوش آزاده؟؟؟!!!!
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
علاوه بر شمال و ترکیه و انتالیا و ... ، دانشگاه ها هم که از قبل عید باز شده بودن. (فقط به خاطر مقاله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
مرا دیوانه کردی ای مقاله !
مرا بیچاره کردی ای مقاله !
ز دستت یک دم آسایش نداریم !
مرا آواره کردی ای مقاله !
مقاله آی مقاله آی مقاله !
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
چرا فقط مناسبت های مذهبی ممنوعه؟؟؟؟ عید همه رفتن سفر ولی نیمه شعبان راه جمکران رو بستن! ترکیه و اروپا ازاده هر کی بره ولی جمکران نه!!!!!
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
عزیزم چون ما واکسن به اندازه کافی نداریم گفتند مردم برن مسافرت تا یه بار کرونا بگیرن و خود به خود واکسینه بشن البته طور ترکیه فواید بیشتری داره چون اون افراد کرونا انگلیسی می گیرند و در مقابل اون مرض واکسینه میشن.چرا شما درک کارهای مفید این دولت تدبیر را ندارید
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
مسافرت بروید ولی مراسم مذهبی ممنوع
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
آقای رئیس جمهور خواهشا صحبت نکن ! سفر رو آزاد گذاشتی حالا میگی موج چهارم
چعفر
۱۲:۰۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
آخه خودش واکسن زده خیالش راحته
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
ایول
شهرام
۱۱:۱۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
والا عروسیای ما که بیشتر از هزار نفر شرکت میکنن بدون ماسک کسی چیزی نمیگه حالا مسجد هزار متری 4نفر میان کرونا هست...
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
هنوز اعلام نشده کسانی که مسجد یاحرم می رن مبتلا شده باشن کربلا امسال در نیمه شعبان ۳ملیون زائرداشت هیچ اتفاقی نیفتاد حالا ما نبایدمساجد۳۰ نفری شرکت کنیم