سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر اقتصاد و امور دارایی خبرداد؛

تشکیل کارگروه حل معضلات سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی

فرهاد دژپسند گفت: کارگروهی با مشارکت مدیران ملی برای حل مقوله سرمایه گذاری در خراسان رضوی تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و امور دارایی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که با حضور معاون اول رئیس جمهور در حال برگزاری است، گفت: خراسان رضوی یکی از فعال‌ترین استان‌ها در حوزه اقتصاد مقاومتی است؛ کارگروهی با مشارکت مدیران ملی برای حل مقوله سرمایه گذاری در خراسان رضوی تشکیل شده است.

او افزود: از سال ۹۲ در خراسان رضوی سرمایه گذاری یکی از موضوعات مورد توجه بوده است و طرح‌های زیادی تعریف شده که بخش عمده آن به اجرا در آمده است.

وزیر اقتصاد و امور دارایی ادامه داد: پیگیری و تولید برخی نیازمندی‌های خراسان رضوی در مقابله با کرونا، یک الگو در کشور بود و خوشبختانه کارنامه خوبی در حوزه اقتصادی در این زمینه به ثبت رسید.


بیشتر بخوانید


وزیر اقتصاد و دارایی امروز به همراه معاون اول رئیس جمهور در قالب سفری یک روزه به مشهدمقدس سفر کرده و قرار است تعدادی از پروژه‌ها را افتتاح کند.

علاوه بر زیارت بارگاه نورانی حضرت امام رضا (ع) حضور در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی، افتتاح چند طرح عمرانی شهری و دیدار با نخبگان استان اهم برنامه‌های سفر اعضای هیئت دولت به مشهد است.

معاون اول رئیس‌جمهوری همچنین با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و یک مجتمع ورزشی آموزش و پرورش را نیز در مشهد افتتاح می‌کند.

انتهای پیام//ف.ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.