سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای استراتژی ضربه دردناک بزرگ به عربستان از سوی یمن

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن با اشاره به تداوم حملات یمن به مواضع عربستان، گفت: در حال حاضر آمادگی اجرای استراتژی ضربه دردناک بزرگ به عربستان را داریم.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری المسیره، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن با تاکید بر تداوم حملات یمن به عربستان و قدرتی که یمن در حال حاضر و نسبت به ۶ ساله گذشته دارد، اظهار کرد: بانک اهدافی بسیاری در عمق خاک سعودی برای صنعاء وجود دارد و تا زمانی که حملات ائتلاف سعودی تداوم یابد، حملات یمن نیز پایان نخواهد پذیرفت.

وی با بیان اینکه یمن در حال مقابله به مثل با عربستان است، گفت: در حال حاضر کشور‌های متجاوز در بدترین شرایط خود به سر می‌برد و بدنبال راهی برای خروج از باتلاق یمن هستند.

العاطفی ادامه داد: اطلاعات ما این شرایط را فراهم می‌کند که، بتوانیم به راحتی بدنه ائتلاف متجاوز را متزلزل و ریاض، واشنگتن، لندن، پاریس و تل‌آویو را شدت عصبانی کنیم.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن با تاکید بر آزادسازی مأرب همانند سایر استان‌های یمن، گفت: در حال حاضر گزینه‌های دشمن برای حمله به یمن در حال کاهش است.

وی ادامه داد: اما از سوی دیگر گزینه‌های ما برای حمله به عربستان در حال افزایش است و از این رو می‌توانیم استراتژی ضربه دردناک بزرگ را به مرحله اجرا درآوریم و طرح‌های نظامی را طراحی کنیم که سبب غافلگیری ائتلاف متتجاوز شود.

طی ماه گذشته حملات یمنی‌ها به مناطق مختلف عربستان و همچنین پیش روی آن‌ها در مارب گسترش یافته است و لرزه بر تن عربستان و متحدان آن انداخته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
سنگ بزرگ نشانه نزدن است.
بزنید هی بگم بگم ببخشید میزنم میزنم ؟
تا نزنید همین هست که هست