سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غیرحضوری شدن فعالیت آموزشی مدارس لرستان از امروز

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: با توجه به تغییر وضعیت کرونا در استان، فعالیت آموزشی مدارس لرستان از امروز ۱۴ فروردین ماه به صورت غیرحضوری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، علیرضا نخعی،مدیرکل آموزش و پرورش لرستان درباره جزییات فعالیت آموزشی مدارس لرستان از امروز چهاردهم فروردین گفت : فعالیت آموزشی مدارس لرستان از امروز در شهرستان‌های قرمز خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز، ازنا، دلفان و شهرستان‌های نارنجی دورود، پلدختر، کوهدشت، سلسله، رومشگان و چگنی به صورت غیر حضوری و تنها از طریق شبکه شاد آغاز می‌شود.

نخعی همچنین درخصوص فعالیت کارکنان اداری آموزش و پرورش و کادر اجرایی مدارس استان نیز افزود: در شهرستان‌های قرمز دو سوم دورکاری و یک سوم در محل کار حضور خواهند یافت و در شهرستان‌های نارنجی نیز ۵۰ درصد کارکنان دور کار و ۵۰ درصد نیز در محل کار حضور خواهند یافت.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران کووید۱۹ در استان به ۷۷ هزار و ۸۵ نفر رسید و مجموع جان باختگان این بیماری به یک هزار و ۳۹۱ نفر رسید.

اکنون شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز و ازنا در وضعیت قرمز، دورود، دلفان و سلسله در وضعیت نارنجی و پلدختر، کوهدشت، رومشکان و چگنی نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.