سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام نحوه حضور کارکنان لرستانی در وضعیت جدید کرونا

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان از نحوه حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی در محل کار با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی کرونا شهر‌های استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، حمید کشکولی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در دستگاه‌های اجرایی را متناسب با رنگ بندی شهر‌های استان ابلاغ کرد.

او  گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز و نارنجی در شهر‌های استان طرح هوشمند اجرای محدودیت‌ها متناسب با رنگ بندی اعلام شده به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ و از روز شنبه مورخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود.

کشکولی اظهار کرد: این محدودیت‌ها متناسب با رنگ قرمز و نارنجی شهر ها، بوسیله دستگاه‌های اجرایی استان به استثناء نیرو‌های مسلح، از تاریخ ابلاغ و تا اطلاع بعدی لازم الاجراست.

او  محدودیت‌های اعلام شده در شهر‌ها را بر اساس رنگ بندی اینگونه عنوان کرد و افزود: در شهر‌های وضعیت قرمز، حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان حداکثر با یک دوم ظرفیت و با تشخیص بالاترین مقام دستگاه، اما سایر دستگاه‌های اجرایی حضور حداکثر یک سوم کارکنان را خواهند داشت.

او  تاکید کرد: لغو تمامی ماموریت‌های اداری، برگزاری جلسات در فضای بسته با رعایت الزامات بهداشتی و حداکثر با حضور ۱۵ نفر و تعطیلی تمامی مدارس، دانشگاه ها، موسسات آموزشی، آموزشگاه‌های خصوصی و حوزه‌های علمیه از دیگر اقدامات در مناطق با وضعیت قرمز کرونایی است.

کشکولی گفت: همچنین در شهر‌های وضعیت نارنجی، حضور دو سوم کارکنان دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان در محل کار با تشخیص بالاترین مقام دستگاه، حضور تا یک دوم کارکنان در سایر دستگاه‌های اجرایی و لغو ماموریت‌های اداری غیر ضروری الزامی است.

او برگزاری جلسات در فضای بسته با رعایت الزامات بهداشتی و حداکثر ۲۰ نفر و تعطیلی تمامی مدارس، دانشگاه ها، موسسات آموزشی، آموزشگاه‌های خصوصی و حوزه‌های علمیه از دیگر اقدامات در مناطق نارنجی در سطح استان است.

معاون استاندار لرستان افزود: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا شهر‌های خرم‌آباد، بروجرد، نورآباد، ازنا و الیگودرز در وضعیت قرمز کرونا و شهر‌های دورود، کوهدشت، الشتر، پلدختر، رومشکان و دوره چگنی در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
متقی
۲۲:۴۷ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
با سلام و احترام
با توجه به قرمز بودن شهرستان بروجرد ، چرا مصوبات ستاد مدیریت کرونا منجمله دورکاری کارکنان بانکها در این شهرستان اجرا نمی گردد؟؟؟؟