سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس فتا پایتخت:

آگهی تبلیغات فروش مجازی داروهای غیرمجاز کلاهبرداری است

سرهنگ گودرزی: داروهای تاریخ گذشته و یا داروهایی که تقلبی هستند و هیچ نظارتی هم به فرایند تولید آن ها نیست سلامت بیماران را به خطر می اندازند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ داود گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت درباره تبلیغات دارو‌های غیرمجاز گفت: توصیه اکید می‌کنیم به مردم کشور دارو‌هایی را که نیاز است از مجاری‌ای که در وزارت بهداشت تعریف شده مثل داروخانه تهیه کنند چرا که اگر اتفاقی هم افتد امکان پیگیری دارد و خرید دارو در فضای مجازی غیرقانونی است و ما به هیچ وجه توصیه نمی‌کنیم و ممکن است سلامت هم وطنان عزیز ما را به خطر اندازد.

وی افزود:به طور مثال داروی انسولین که برای بیماران قندی است شرایط نگهداری خاصی دارد و باید در یک دمای مناسبی نگهداری شود و انباری که این دارو در آن نگهداری شده  اصلا شرایط مساعدی برای نگهداری ندارد و در بسته بندی‌های غیربهداشتی قرار دارد. هرچند که تاریخش چیزی است که شاید هنوز هم به پایان نرسیده است، ولی شرایط نگهداری آن به صورتی بوده که نه تنها برای بیمار فایده نداشته بلکه سلامت بیمار را هم به خطر می‌اندازد.

وی در پایان تصریح کرد: از مردم عزیز میخواهیم که به آگهی‌های تبلیغاتی توجه نکنند زیرا بسیاری از این آگهی‌ها کلاهبرداری است و اصلا دارویی را در اختیار مردم قرار نمی‌دهند و اگر هم دارویی در اختیارشان قرار گرفته می شود ممکن است دارو‌های تاریخ گذشته و یا دارو‌هایی تقلبی باشند و هیچ نظارتی هم به فرایند تولید آن‌ها نیست و سلامت آن‌ها را به خطر می اندازد و پلیس هم این موضوع را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.