سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت سفر به شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: افرادی که محدودیت‌های طرح ترافیکی کرونایی را رعایت نکنند، مشمول جریمه‌های ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومانی می‌شوند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت سفر به شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی، گفت : افرادی که محدودیت‌های طرح ترافیکی کرونایی را رعایت نکنند، مشمول جریمه های ۵۰۰ تا یک میلیون تومانی می شوند.

او گفت : هم اکنون وضعیت ترافیک جاده‌های استان آرام و روان است و خوشبختانه هیچ مشکلی وجود ندارد و مردم هم با آگاهی قبلی محدودیت ها ترافیکی را رعایت می کنند.

او افزود: همکاران پلیس راه در تمام مبادی اصلی و فرعی ورودی و خروجی شهر کرمانشاه مستقر هستند و بر ترافیک جاده‌ای نظارت کامل دارند.

حیدری با اشاره به موج برگشت مسافر "سیزده بدر" در بعد از ظهر، از مردم خواست با صبر و حوصله و به تدریج با رعایت کامل محدودیت های کرونایی وارد شهرها شوند زیرا براساس مصوبه ملی مقابله با کرونا ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی و خروج پلاک های بومی شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی به سایر شهرها ممنوع است و اگر کسی رعایت نکنند اعمال قانون می شوند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت سفر برخی از افراد به شهرهای نارنجی و قرمز گفت: این افراد که کار واجب و خیلی ضروری دارند باید حتما از فرمانداری شهرستان خود نامه خروج و ورود بگیرند و پلاک خودرو آنها در سامانه پلیس راه درج شده باشد تا مشمول جریمه و اجازه عبور داشته باشد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.