سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر از پرسنل نیروی انتظامی خوزستان در ایام نوروز و روز طبیعت

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از همیاری مردم و پرسنل نیروی انتظامی استان خوزستان در ایام نوروز و روز طبیعت تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از همیاری مردم و پرسنل نیروی انتظامی استان خوزستان در ایام نوروز و روز طبیعت با صدور پیامی تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در این روز‌های سخت استان خوزستان و مدافعان سلامت در مبارزه با کرونای جهش یافته که شهر‌های مختلف استان را تحت تاثیر قرار داده است، جا دارد از همت، ایستادگی و همدلی کسانی تقدیر نماییم که برای عبور از وضعیت فعلی صبورانه و متعهدانه در تلاش هستند.

مهار پاندمی کرونا با تمام گستردگی آن، مرهون مشارکت تمام ارگان‌ها است. اینجانب به نمایندگی از مدافعان سلامت خوزستان از پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی که در طول پاندمی کرونا و بویژه ایام عید نوروز در کنار مدافعان سلامت ایستادند و تلاششان در حسن اجرای مصوبات و تاکیدات اعضای محترم ستاد استانی مقابله با کرونا و قرارگاه نظارتی و عملیاتی، منجر به کاهش قابل توجه تردد‌ها در معابر شهری و بین شهری شد صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

مردم متعهد استانمان نیز در این روز‌ها همیار مدافعان سلامت برای مهار و به زانو درآوردن امواج بیماری کرونا بوده اند. کسانی که برای پاسداشت نعمت سلامتی، روی بسیاری از تفریحات خود خط کشیدند. فرسایشی شدن روند پاندمی، صبوری آن‌ها را کم نکرد، مهمانی‌ها و دید و بازدید‌ها را به زمان مناسب دیگری موکول کردند و به عنوان یکی از بارزترین مصادیق همیاری آنها، روز طبیعت را در خانه ماندند. قدردان فداکاری و مشارکت شما مردم عزیز هستم.

امیدوارم با تداوم همکاری شما در رعایت مراقبت‌های بهداشتی و بویژه حذف تجمعات به عنوان اصلی‌ترین نقطه آسیب استان خوزستان یک گام دیگر به روز‌های امن و سالمتر نزدیک شویم.

 فرهاد ابول نژادیان فرمانده عملیات مقابله با کرونا در حوزه بهداشت و درمان استان خوزستان

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.